Let’s Talk!

B2B SEO Στρατηγική για Ιδιοκτήτες [2024]

B2B SEO Στρατηγική

Μπορεί το SEO να βοηθήσει στην ανάπτυξη της B2B επιχείρησης σας; Τι χρειάζεται για να το εφαρμόσεις αποδοτικά;

Πολλοί ιδιοκτήτες B2B επιχειρήσεων δεν έχουν σε υπόληψη το SEO, ούτε επενδύουν ενεργά σε αυτό. Άλλωστε, το SEO δεν είναι ένα επιβεβαιωμένο κανάλι προώθησης και χρειάζεται χρόνο για να προσφέρει αποτελέσματα.

Σε αυτό το άρθρο, θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια ρεαλιστική απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα, βασισμένη στην εμπειρία μας και σε στατιστικά στοιχεία για SEO πρακτικές B2B επιχειρήσεων.

Επίσης, θα μοιραστούμε τις πρακτικές που εφαρμόζουμε για τη δημιουργία της SEO στρατηγικής επιχειρήσεων και συμβουλές για το πως να ξεκινήσετε.

 

Πίνακας Περιεχομένων

Τι Είναι το B2B SEO;

Το SEO είναι ακρωνύμιο των λέξεων Search Engine Optimization, πρόκειται δηλαδή τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (όπως η Google). Αυτό είναι μια τεχνική digital marketing που σας βοηθάει να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης (SERPs) για τις λέξεις κλειδιά (keywords) που είναι σημαντικές στην επιχείρησή σας.

Το B2B SEO αφορά όλες τις δραστηριότητες που κάνετε για να έχετε μια υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης στην αγορά σας. Ο στόχος του B2B SEO είναι να αποκτήσετε περισσότερους χρήστες και πελάτες στην επιχείρησή σας.

Μια γενική υπόθεση είναι οτι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι άνθρωποι αναζητούν θέματα και λύσεις που αφορούν την επιχείρησή σας, πριν γίνουν πελάτες σας. Σε αυτό το σημείο, μπορείς να εμφανιστείς στα μάτια δυνητικών πελάτων χάρη στη B2B SEO στρατηγική σου.

Βελτιστοποιώντας τη θέση σας στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης (SERPs), η επιχείρησή σας μπορεί να επωφεληθεί με περισσότερους επισκέπτες και μεγαλύτερο traffic στην ιστοσελίδα σας.

Για να καταφέρετε να εμφανίζεστε ψηλά στις λέξεις κλειδιά (keywords) που αναζητούν οι χρήστες είναι απαραίτητο να ερευνήσετε τις προθέσεις των χρηστών σας. Επιλέγοντας δηλαδή λέξεις που θα έγραφαν οι χρήστες για να αναζητήσουν τις υπηρεσίες ή τις λύσεις σας.

Αυτή είναι μια πολύ απλουστευμένη εξήγηση του πως λειτουργεί το SEO σε μια B2B ιστοσελίδα, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα τη σημασία του για το brand σας.

Πως διαφέρει το B2B SEO vs. B2C SEO

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι οτι το ταξίδι του καταναλωτή στις B2B επιχειρήσεις είναι πιο ξεκάθαρο. Αυτό που αναζητούν είναι λύσεις στο πρόβλημά τους. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αναγνωρίσετε αυτά τα προβλήματα και να εστιάσετε στις λύσεις τους. Έπειτα, επικοινωνήστε το μαζί τους μέσα από τη στρατηγική σας.

Αυτό δεν σημαίνει, οτι το B2B marketing είναι εύκολο. Στην πραγματικά ισχύει το αντίθετο. Υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των B2B επιχειρήσεων και στις περισσότερες περιπτώσεις ένα υψηλής ποιότητας blog, δεν είναι ικανό να φέρει αποτέλεσμα.

B2B-vs.-B2C-SEO-blog-1024-618

Ακόμα, ο στόχος του SEO σε B2C επιχειρήσεις είναι να φέρει επισκεψιμότητα που θα οδηγήσει σε άμεσες αγορές. Από την άλλη σε B2B επιχειρήσεις, o κύριος στόχος είναι η δημιουργία awareness και ποιοτικών leads που θα οδηγήσουν σε ευκαιρίες πωλήσεων και συμφωνίες.

Οι B2B επιχειρήσεις εστιάζουν στην απόκτηση της εμπιστοσύνης, μέσα από ποιοτικό περιεχόμενο που βοηθάει να καταδείξουν την αυθεντία τους και να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις του αγοραστικού κοινού τους.

Παρακάτω θα δούμε πιο αναλυτικά, τη δημιουργία μιας αποδοτικής στρατηγικής B2B SEO, αλλά για την ώρα θα αρκεστούμε στις δράσεις που χρειάζεται να λάβετε υπόψιν σας:

  • Content marketing
  • Keyword research
  • Content Audit
  • Βελτιστοποίηση υπάρχοντος περιεχομένου
  • Βελτιστοποίηση της εμπειρίας των χρηστών σας (UX)
  • Δημιουργία περιεχομένου
  • Link building
  • On page SEO
  • Technical SEO

Ανάλογα με το στάδιο της επιχειρήσεις σας μπορείτε να εστιάσετε σε διαφορετικές προσεγγίσεις. Ας προσπαθήσουμε τώρα να εξηγήσουμε τι κάνει το B2B SEO σημαντικό και γιατί.

Είναι Σημαντικό το SEO για B2B Επιχειρήσεις;

Η συνοπτική απάντηση είναι οτι εξαρτάται. Αυτό που εννοώ είναι οτι το SEO είναι σημαντικό ανάλογα με την επένδυση που θα κάνουμε σε αυτό. Εδώ δεν αναφέρομαι απαραίτητα στην οικονομική επένδυση, αλλά στην προσέγγιση που έχετε και στη βαρύτητα που καταλαμβάνει το SEO στη στρατηγική μάρκετινγκ σας.

Για να απαντήσουμε πιο αναλυτικά αυτό το ερώτημα, θα ακολουθήσουμε μια διαφορετική προσέγγιση, λέγοντας οτι το SEO δεν είναι απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση, ούτε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά σε κάθε τύπο κοινού.

Υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που ορίζουν σε μεγάλο βαθμό πόσο σημαντικό είναι το SEO σε B2B επιχειρήσεις:

  • Πόσο σημαντικό θεωρείτε οτι είναι για την επιχείρησή σας, ώστε να αφιερώστε χρόνο και πόρους σε αυτό
  • Αν το SEO είναι μια στρατηγική που φέρνει αποτελέσματα στους ανταγωνιστές σας ή το κοινό σας ψάχνει τις υπηρεσίες σας στις μηχανές αναζήτησεις
  • Ποιο είναι το στάδιο ζωής της επιχείρησης σας, οι διαθέσιμοι πόροι που έχετε και ποιες είναι οι προτεραιότητες σας σε επίπεδο μάρκετινγκ

Αναλύοντας τα παραπάνω πιθανόν να αποκτήσετε μια πιο σφαιρική άποψη για τη σημασία του SEO στην επιχείρησή σας.

Πόσο σημαντικό είναι το SEO σύμφωνα με στατιστικά

Σε αυτό το σημείο, ας δούμε μερικά στατιστικά βασισμένα σε έρευνες και αναλυτικά στοιχεία που καταδεικνύουν τη σημασία του SEO ως κανάλι ανάπτυξης.

Το 53.3% από την επισκεψιμότητα όλων των ιστοσελίδων έρχεται από την οργανική αναζήτηση. (BrightEdge)

Το SEO φέρνει 1,000%+ περισσότερη επισκεψιμότητα σε σχέση με τα οργανικά social media. (BrightEdge)

Search-Dominant-Channel-Share

Σύμφωνα με το Backlinko, oι κορυφαίες τρεις αναζητήσεις στη Google λαμβάνουν το 54.4% όλων των κλικς.

the-top-3-google-search-results-get-54-percent-of-all-clicks-768x811

Επίσης, με στοιχεία από το Search Engine Watch, το 94% των clicks πάνε στα οργανικά αποτελέσματα στις λίστες των μηχανών αναζήτησης. 

Τέλος, έρευνα του HubSpot καταδεικνύει οτι το 75% των αναζητήσεων δεν πάνε ποτέ μετά την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων.

Όλα αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τη σημασία του SEO σαν οργανικό κανάλι απόκτησης νέων πελατών, ενώ παράλληλα τονίζεται οτι είναι σημαντικό να έχετε μια υψηλή θέση στα SERPs για να εξασφαλίσετε πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αν δουλεύει το SEO στους ανταγωνιστές σας

Σύμφωνα με τα προηγούμενα σταστικά, καταλάβαμε οτι το SEO μπορεί να φέρει μεγάλη επισκεψιμότητα και awareness στην επιχείρησή σας που οδηγούν σε conversions. Επίσης, είναι το μοναδικό κανάλι που σας ανήκει πλήρως, σε αντίθεση με τα social media που ανά πάσα στιγμή μπορεί να κλείσουν ή να αλλάξει το trend.

Το θέμα που πρέπει να διερευνήσουμε τώρα είναι αν η επένδυση στο SEO είναι μια καλή κίνηση. Για να το κάνουμε πιο αντιληπτό θα χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα από μια συγκεκριμένη niche κατηγορία, αναλύοντας τα δεδομένα και βγάζοντας συμπεράσματα από αυτά.

Οι εταιρίες που θα αναλύσουμε είναι ανταγωνιστικές στο τομέα των εφαρμογών δημοσκοπήσεων (survey software):

  • Pollfish
  • SurveyMonkey
  • Qualtrics Core XM
  • Alchemer
  • Zoho Survey

Τα αποτελέσματα που θα σας παραθέσουμε αφορούν την απόδοση των παραπάνω ιστοσελίδων στις οργανικές αναζητήσεις σύμφωνα με το SEMrush.

1. Pollfish

pollfish-traffic-semrush

2. SurveyMokey

surveymonkey-traffic-semrush

3. Qualtrics Core XM

qualtrics-core-traffic-semrush

4. Alchemer

alchemer-traffic-semrush

5. Zoho Survey

zoho-survey-traffic-semrush

Τα αποτελέσματα σε αυτό το vertical δεν είναι τόσο αντιπροσωπευτικά, αναφορικά με τη σημασία της οργανικής επισκεψιμότητας. Ο λόγος για αυτό είναι οτι εταιρίες όπως τη Zoho και τη Qaultrics λαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας τους για άλλα προϊόντα τους, παρά τις Survey υπηρεσίες που παρέχουν.

Έχοντας αυτό ως δεδομένο, τα αποτελέσματα δείχνουν οτι:

  1. το SEO είναι πολύ σημαντικός παράγοντας προσέλκυσης υποψηφίων πελατών
  2. ο ανταγωνισμός αναφορικά με τις οργανικές αναζητήσεις είναι έντονος
  3. είναι ένα κανάλι ανάπτυξης που αξιοποιούν οι περισσότερες επιχειρήσεις αυτής της κατηγορίας

Εδώ, μπορούμε να κάνουμε πολύ μεγάλη ανάλυση σχετικά με τα παραπάνω αποτελέσματα, θα μείνουμε όμως σε ένα σημείο που θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό. Αυτό είναι το δίπολο μεταξύ Pollfish και SurveyMonkey.

Το Pollfish δημιούργησε 17 blog posts για το έτος 2021 σε αντίθεση με το SurveyMonkey που γράφει περισσότερα από αυτά κάθε μήνα. Φαίνεται λοιπόν, οτι η SurveyMonkey έχει επενδύσει πάρα πολύ στην παραγωγή περιεχομένου και στο SEO.

Αυτό που παρατηρούμε είναι οτι η στρατηγική του SurveyMonkey αποδίδει, αποφέροντας περισσότερους από 2 εκατομμύρια οργανικούς επισκέπτες. Δηλαδή, το SEO είναι ένα συνειδητό κανάλι ανάπτυξης και το Content Marketing βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής τους.

Με αντίστοιχο τρόπο, μπορούμε να κάνουμε μια πρώτη εκτίμηση, σχετικά με το αν το SEO είναι σημαντικό μέρος της στρατηγικής των ανταγωνιστών σας. Προφανώς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που πρέπει να εκτιμηθούν πριν επενδύσετε στο SEO.

Κάποιοι άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας σχετικά με το SEO, είναι πόσο ισχυρό είναι το brand σας. Σε πολλές αναλύσεις το Branding με το SEO παρουσιάζονται ως κόντρα στρατηγικές. Ωστόσο, έχουμε ανακαλύψει από πελάτες μας οτι ένα ισχυρό brand μπορεί να συμπαρασύρει την οργανική ανάπτυξη και να βοηθήσει τις SEO πρακτικές σας.

Άρα, μπορεί το SEO να μην είναι το καλύτερο κανάλι ανάπτυξης σε πολύ πρώιμο στάδιο. Πάντα λοιπόν, χρειάζεται μια εκτίμηση σχετικά με το αν το SEO είναι ένα αποδοτικό κανάλι για εμάς και δεν προχωράμε υιοθετώντας μια νέα τεχνική στα τυφλά.

Ποιο είναι το στάδιο ζωής της επιχείρησής σας

Ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας που τείνουμε να παραβλέπουμε είναι αν είμαστε σε στάδιο να επενδύσουμε στο SEO. Το SEO δεν είναι η πιο αποδοτική τεχνική, αν είστε σε πρώιμο στάδιο.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν αξίζει να επενδύσετε πόρους και χρήμα στο SEO στο στάδιο που δεν έχετε φτάσει ακόμα στο market fit. Παράλληλα, υπάρχουν πολλές άλλες μέθοδοι που μπορούν να φέρουν πιο άμεσα αποτελέσματα και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη μιας νέας επιχείρησης.

Μερικά πράγματα που δείχνουν οτι δεν είναι η εταιρία σας σε κατάλληλο στάδιο για να επενδύσετε χρόνο και χρήμα είναι:

  • Δεν είναι προτεραιότητα σας να τοποθετήσετε χρήματα στο SEO, αλλά σε άλλα κανάλια ανάπτυξης
  • Χρειάζεστε πιο άμεσα αποτελέσματα που θα σας αποφέρουν άμεσα leads
  • Δεν έχετε το κατάλληλο authority για να αναδειχτείτε οργανικά, πράγμα που σημαίνει οτι δεν θα λαμβάνετε καλές κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησεις έναντι ανταγωνιστών
  • Είναι πιθανό να κάνετε pivot στην επιχείρησή σας και ίσως το SEO να μην αποδώσει καρπούς
  • Το SEO είναι ένα δύσκολο κανάλι για να λάβετε αποτελέσματα και ενδεχομένως να μην έχετε την πολυτελεία να επενδύσετε σε αυτό
Shouldnt-Invest-In-SEO-1024x618

Προφανώς, μπορείτε να συμπεριλάβετε SEO πρακτικές στη στρατηγική ανάπτυξή σας, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές αναφορικά με τα αποτελέσματα που αναμένετε να λάβετε.

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν παραδείγματα εταιριών που κατάφεραν σχετικά σύντομα να δουν αποτελέσματα, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως συντελούν άλλοι παράγοντες όπως:

  • να έχουν πολλά Backlinks και όπως συνεπάγεται πολύ υψηλό DR (Domain Rating)
  • έχουν καταξιωμένα στελέχη στο χώρο, αρά πολύ υψηλό expertise και authority που ως αποτέλεσμα προσελκύουν τον κόσμο
  • έχουν ένα εδραιωμένο, πιστό κοινό ή πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα σε άλλα κανάλια

Αν δεν ανήκετε σε αυτές τις υποκατηγορίες, ίσως χρειαστεί να αναλογιστείτε λίγο παραπάνω τη φάση στην οποία βρίσκεστε και κατά πόσο ανάγκη έχετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας το SEO ή κάποιες άλλες υπηρεσίες, διαμορφώνοντας μια εξατομικευμένη στρατηγική.

Η συμβουλή μας είναι να επενδύσετε στο SEO, αφού έχετε καταφέρει να εδραιωθείτε ως εταιρία στην αγορά, το προϊόν ή οι υπηρεσίες που προσφέρετε έχουν “ωριμάσει” και έχουν βρει τη θέση τους στην αγορά.

Στρατηγική για Αποδοτικό B2B SEO

Ήρθε η ώρα να βάλουμε σε ένα δομημένο πλαίσιο το process που χρειάζεται να ακολουθήσεις και τη νοητική πορεία που θα σε βοηθήσει να υλοποιήσεις τη B2B SEO στρατηγική σου.

Να επισημάνουμε οτι αυτή η ενότητα δεν θα αφορά μια αναλυτική προσέγγιση για την έρευνα των keywords ή το search intent του κοινού στόχου σας. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τα πλαίσια και βασικά σημεία που χρειάζεται να έχετε υπόψιν σας.

Πάμε να δούμε αυτά τα σημεία πιο αναλυτικά.

1. Αναλύουμε αν θα επιλέξουμε το SEO ως στρατηγική ανάπτυξης

Αυτό το πρώτο βήμα είναι απαραίτητο. Όπως είδαμε παραπάνω, το SEO μπορεί να είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη B2B επιχειρήσεων, αλλά τονίσαμε και ορισμένους λόγους να μην επενδύσεις σε αυτό.

Σε πρώτη φάση, θα πρέπει να είσαι σε θέση να έχεις ικανοποιητικές απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις πριν προχωρήσεις στα επόμενα βήματα:

  • Είναι το SEO σημαντικό για το vertical σας και τους ανταγωνιστές σας;
  • Αναζητάει το κοινό σας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο;
  • Είστε σε στάδιο ανάπτυξης που επιτρέπει να επενδύσετε πόρους και χρόνο στο SEO;

Αν απαντήσατε θετικά τις παραπάνω ερωτήσεις, σημαίνει οτι μπορείτε να εκπληρώσετε αυτό το πρώτο βήμα.

Είναι εύκολο να βγάλετε συμπεράσματα ερευνώντας σημαντικά keywords για την επιχείρησή σας και αναλύοντας σε σύγκριση με πολύ γνωστούς ανταγωνιστές σας.

Αυτό μπορεί να σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα, αν αυτοί οι ανταγωνιστές χρησιμοποιούν το SEO ως κανάλι ανάπτυξης και αντίστοιχα μπορείτε να συμπεράνετε αν δουλεύει και σε εσάς.

2. Διαμορφώνουμε τη SEO στρατηγική μας ανάλογα με το στάδιο της επιχείρησής μας

Το πιο βασικό είναι να σκεφτόμαστε πως αξίζει να χρησιμοποιούμε το κάθε εργαλείο, ανάλογα με τι φάση που βρισκόμαστε και τους στόχους μας. Με βάση αυτά, καθορίζουμε πόσο χρόνο και χρήμα θα επενδύσουμε.

Όταν λέμε στάδιο ζωής μιας επιχειρήσεις μπορούμε πολύ γενικά να ορίσουμε 3 κατηγορίες:

  • εταιρίες στα πρώτα βήματα
  • εταιρίες που έχουν βρει στη θέση τους στην αγορά, και
  • εταιρίες που συνεχώς αναπτύσσονται και βρίσκονται στα επόμενα στάδια

Ανάλογα λοιπόν, με τη θέση μιας επιχείρησης στην αγορά είναι ωφέλιμο να γίνουν διαφορετικές δράσεις και να τεθούν ορισμένες προτεραιότητες αναφορικά με την προώθηση και ανάπτυξη τους. Πιο αναλυτικά, θα δούμε κάθε στάδιο ζωής μιας επιχείρησης και τα σημειά που χρειάζεται να επενδύσει χρόνο και χρήμα.

Εταιρίες στα πρώτα βήματα: μάρκετινγκ προϊόντος (διαφημίσεις, social media, content strategy κ.α.), co-marketing (μεταξύ εταιριών που δουλεύουν μαζί για να έχουν συνδυαστικά αποτελέσματα), δημιουργία κοινότητας, guest blogs

Eταιρίες που έχουν βρει στη θέση τους στην αγορά: δημιουργία περιεχομένου φιλικό στο SEO (από blogs, landing pages, topic clusters κ.α.), lead generation, link building και περιεχόμενο που καλύπτει το search intent και φέρνει επισκεψιμότητα

Εταιρίες που συνεχώς αναπτύσσονται και βρίσκονται στα επόμενα στάδια: Δημιουργία μοναδικού περιεχομένου, αναλυτικές μελέτες βασισμένες στα προϊόντα/υπηρεσίες, βελτιστοποιήσεις On-page SEO, UX και CRO

3. Αναγνωρίζουμε τα βασικά και θέτουμε σε δράση τη στρατηγική μας

  • Δημιουργία περιεχομένου: Αφορά κυρίως τα blog posts, το guest blogging και τα landing pages και την κατάλληλη SEO μεθοδολογία που θα σας βοηθήσει να ανεβαίνετε στην κορυφή των SERPs. Ανάλογα με τον ανταγωνισμό στον κλάδο σας και την ανάγκη για μια ισχυρή παρουσία περιεχομένου, έχετε 2 επιλογές, είτε να προσλάβετε ένα inhouse content writer, είτε να επενδύσετε σε ένα στρατηγικό εξωτερικό συνεργάτη με εξειδικευμένες γνώσεις στο SEO και την παραγωγή περιεχομένου.
  • Keyword research: Η έρευνα, αξιολόγηση των λέξεων κλειδιών (keywords) και των προθέσεων του κοινού είναι άκρως σημαντικές διαδικασίες που επηρεάζουν και την δημιουργία περιεχομένου. Αυτές οι διαδικασίες μπορούν να ανατεθούν εξ ολοκλήρου σε ένα αξιόπιστο συνεργάτη.
  • On-page SEO: Η διαδικασία του ελέγχου των σελίδων σας είναι πολύ σχολαστική και αν γίνει σωστά, μπορεί να βελτιώσει την απόδοση των σελίδων σας. Ο έλεγχος των σελίδων μπορεί να γίνει από το διαχειριστή της ιστοσελίδας σας, εφόσον γνωρίζει τα κατάλληλα σημεία. Αν ωστόσο, έχετε πάρα πολλές σελίδες είναι προτιμότερο να αναθέσετε αυτή την εργασία.
  • Off-page SEO (link building, guest blogs): Η πιο σημαντική διαδικασία αφορά το link building, τις πρακτικές δηλαδή για τη δημιουργία ποιοτικών external links και την ισχυροποίηση των σελίδων μας, χάρη σε backlinks και refferal links από αξιόπιστες σελίδες. To guest blogging και το link building είναι χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούν γνωριμίες, επικοινωνίες, δικτύωση κ.α.
  • Technical SEO: Αφορά όλες τις διαδικασίες για crawl και index των σελίδων σας. Στην περίπτωση που έχετε μια μεγάλη πολυσέλιδη ιστοσελίδα, είναι καλό να έχετε έναν εξειδικευμένο εσωτερικό συνεργάτη που θα διασφαλίζει οτι οι ιστοσελίδες σας αναγνωρίζονται από τη Google και έχουν θέση στις κατατάξεις (SERPs).

Αν ανήκετε σε εκείνους τους κλάδους που το SEO παίζει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση κοινού, είναι πολύ χρήσιμο να έχετε έναν υπάλληλο που θα καλύπτει τις βασικές ανάγκες της SEO στρατηγικής σας και να συνεργαστείτε με ένα agency που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη σας μέσα από το SEO.

Καταλήγοντας

Υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις και μύθοι σχετικά με το SEO, καθώς είναι ένας τομέας με πολύ διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις.

Σε αυτό τον οδηγό λοιπόν, δώσαμε έμφαση στην αξία του B2B SEO και τους τρόπους να αξιολογήσετε κατά πόσο είναι σημαντικό για εσάς. Παρά τα όσα ακούγονται, το SEO δεν είναι το ίδιο βοηθητικό για όλες τις βιομηχανίες.

Μετά, εστιάσαμε στις θεμελιώδεις αρχές του SEO και ποια νοητικά βήματα που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τη στρατηγική σας και να πάρετε τις κατάλληλες αποφάσεις για να επιτύχετε τους στόχους της επιχείρησής σας.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα

×

Πίνακας Περιεχομένων