Let’s Talk!

Content Marketing για Μεσίτες (Αναλυτικός Οδηγός)

Content Marketing για Μεσίτες

Το Real Estate είναι ένας κλάδος που μεταβάλεται συνεχώς και η άμεση πληροφόρηση είναι απαραίτητη.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι, επομένως, το τέλειο όχημα για την παροχή πρακτικών και πολύτιμων συμβουλών στην τοπική αγορά σας.

Το ερώτημα είναι πώς μπορείτε να το κάνετε να λειτουργήσει για την κτηματομεσιτική σας επιχείρηση;

Σε αυτόν τον οδηγό 7 βημάτων content marketing για μεσίτες θα εξετάσουμε:

  • Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που προσελκύει τις τοπικές σας κοινότητες
  • Να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας στον τομέα των ακινήτων μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου

Ας ξεκινήσουμε.

Περιεχόμενα

Τι είναι το Content Marketing για Μεσίτες;

Το content marketing βοηθά τους μεσίτες να συνδεθούν με τις τοπικές κοινωνίες μέσω πολύτιμου και αξιόπιστου περιεχομένου.

Βίντεο, οδηγοί, podcast, infographics, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες μορφές περιεχομένου συνεργάζονται για να καθιερώσουν και να αυξήσουν τη φήμη σας, να προβάλουν τη δουλειά σας και να προσελκύσουν άτομα.

Χρειάζονται οι Κτηματομεσιτικές Εταιρείες Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Η αγορά ακινήτων μεταβάλλεται συνεχώς.

Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι αναζητούν συνεχώς ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με:

  • την καλύτερη στιγμή για αγορά ή πώληση
  • τους τύπους ακινήτων για να επενδύσουν
  • τις τάσεις στην αγορά ακινήτων
  • τις κορυφαίες γνώσεις από εμπιστευτικές πληροφορίες.

Και αυτή είναι η χρύση ευκαιρία για τους συμβούλους ακίνητης περιουσίας να συνδεθούν με το κοινό τους.

Προσφέροντας σε αγοραστές και πωλητές περιεχόμενο που σχετίζεται με την τοπική αγορά ακινήτων, το μεσιτικό σας γραφείο μπορεί να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Ταυτόχρονα, μια καλά εκτελεσμένη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε βιώσιμη οργανική επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας που να φέρνει πραγματικά αποτελέσματα.

Πώς να Αξιοποιήσετε το Μάρκετινγκ Περιεχομένου για Μεσιτικά σε 7 βήματα

Το σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου κάθε μεσίτη θα είναι μοναδικό.

Ενώ πολλά από τα θέματα που καλύπτετε θα φαίνονται παρόμοια, όλα θα προσαρμοστούν στην τοπική αγορά και στις ερωτήσεις των αγοραστών, των πωλητών και των συνεργατών σας.

Στα παρακάτω βήματα, θα διερευνήσουμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το πιο επιτυχημένο σχέδιο περιεχομένου για την κτηματομεσιτική σας επιχείρηση—για να φέρετε πολύτιμους δυνητικούς πελάτες.

1. Αξιοποιήστε τις καθημερινές σας αλληλεπιδράσεις

Αν σκεφτείτε ότι η αγορά, η ενοικίαση ή η πώληση ακινήτων είναι μια από τις μεγαλύτερες αποφάσεις ζωής που λαμβάνουν οι άνθρωποι, η σημασία του έγκαιρου και σχετικού περιεχομένου γίνεται σύντομα εμφανής.

Το περιεχόμενο ακίνητης περιουσίας πρέπει να είναι τοπικό, προσωπικό και να κατευθύνεται στην αγορά σας.

Το φλύαρο, ασαφές ή γενικό περιεχόμενο δεν θα φτάσει στο κοινό σας. Πρέπει να έχει ένα προσωπικό στοιχείο.

Επίσης, η εξατομίκευση απαιτεί μια συναισθηματικά έξυπνη προσέγγιση.

Για παράδειγμα, ένας επαγγελματίας ηλικίας 30 ετών μπορεί να αγοράζει για πρώτη φορά, ενώ ένα ζευγάρι σε ηλικία συνταξιοδότησης μπορεί να αναζητά κάτι μικρότερο.

Όταν γράφετε για αυτά τα κοινά, πρέπει να αναλογιστείτε τα κίνητρα, τις ανησυχίες και τις προκλήσεις τους.

Για παράδειγμα, σε περισσότερες αγροτικές περιοχές, οι άνθρωποι μπορεί να ανησυχούν περισσότερο για τις υποδομές, σχολεία ή ακόμα και τοπικά καταστήματα.

Ενώ περισσότερες αστικές κοινότητες μπορεί να ανησυχούν για την ασφάλεια στην τοπική περιοχή, τις τοπικές επιλογές ψυχαγωγίας ή απλώς ποιες περιοχές είναι ανερχόμενες.

Φροντίστε να:

  • Λάβετε υπόψη τις ερωτήσεις και τις προκλήσεις των πελατών σας από διαφορετικά τμήματα της αγοράς
  • Από αυτό, με την πάροδο του χρόνου, αναπτύξτε ένα FAQ—με τις ερωτήσεις και τις προκλήσεις που ακούτε συχνά. Μπορείτε να διαμορφώσετε το περιεχόμενό σας με βάση αυτές αργότερα.
  • Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, υιοθετήστε έναν επικοινωνιακό τόνο που ταιριάζει με τους πελάτες σας, όπως ακριβώς θα κάνατε όταν τους μιλάτε. Αποφύγετε την τεχνική ορολογία και χρησιμοποιήστε ένα επίπεδο τυπικότητας που έχει νόημα για τον αγοραστή.

2. Γίνετε ειδικός σε τοπικά θέματα που σχετίζονται με την ακίνητη περιουσία

Ο πρώτος σας στόχος θα πρέπει να είναι η οικοδόμηση τοπικής επικαιρότητας—δηλαδή, η ανάπτυξη περιεχομένου σε διάφορα βασικά θέματα (και όλα τα σχετικά υποθέματα) σημαντικά για το κοινό σας.

Αναλύοντας τα μεγαλύτερα real estate blogs που φέρνουν πολύ μεγάλη οργανική επισκεψιμότητα στις σελίδες, καταλήξαμε οτι υπάρχουν 17 θεματικές περιεχομένου που ξεχωρίζουν: 

3. Αναπτύξτε μια φωνή επωνυμίας που σχετίζεται κοινό σας

Ο τόνος της φωνής του brand σας είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζετε την εταιρεία σας μέσω οποιασδήποτε μορφής γραπτού ή προφορικού μέσου, συμπεριλαμβανομένων ιστολογίων ακινήτων, οδηγών, βίντεο κ.λπ.

Περιλαμβάνει την επιλογή λέξεων, στυλ και συναισθηματικό τόνο. Μπορεί να προσαρμοστεί σε ό,τι απαιτεί η κατάσταση.

Ο τόνος της φωνής του brand σας είναι ένας από τους παράγοντες που σας διαφοροποιούν και σας βοηθά να επικοινωνήσετε τις αξίες σας.

Τι συμβαίνει λοιπόν με τη φωνή της επωνυμίας σας εάν η εταιρεία ακινήτων σας συνδεθεί με διάφορα κοινά;

Ακριβώς όπως προσαρμόζετε τον τρόπο που μιλάτε στους ανθρώπους ανάλογα με την κατανόησή τους για ένα θέμα, η φωνή της επωνυμίας σας μπορεί να υιοθετήσει διαφορετικούς τόνους και διαφορετικά επίπεδα πολυπλοκότητας.

Πρώτα, σκεφτείτε τη δήλωση αποστολής σας. Τι θέλει να πετύχει η κτηματομεσιτική σας εταιρεία; Σκεφτείτε:

  • Στόχοι της εταιρείας
  • Στοχευμένο κοινό
  • Οι τομείς της εξειδίκευσής σας

Μόλις εντοπίσετε τη φωνή και τον τόνο της επωνυμίας που αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σας στο real estate, θα είστε σε καλύτερη θέση να δημιουργήσετε briefs και να παράγετε περιεχόμενο.

4. Χρησιμοποιείστε τοπικά δεδομένα για να ενισχύσετε το περιεχόμενό σας

Το να έχετε πολλές αξιόπιστες πηγές πληροφοριών και να τις συνδυάζετε με τη δική σας κατανόηση της ακίνητης περιουσίας στην περιοχή σας είναι ένας ισχυρός συνδυασμός.

Επομένως, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας παρέχει μόνο εξαιρετικά ακριβείς πληροφορίες.

Εάν προσλαμβάνετε συγγραφείς για τη δημιουργία περιεχομένου, είναι σημαντικό είτε να γνωρίζουν οι ίδιοι την αγορά ακινήτων είτε να μπορούν να συνεργαστούν με έναν ειδικό σε θέματα.

Αυτή η εμπειρία θα λάμψει στο περιεχόμενό σας.

Χρήσιμες πηγές δεδομένων ακίνητης περιουσίας με έδρα την Ελλάδα:

  • ΕΛΣΤΑΤ παρέχει στατιστικά και δημογραφικά για να στηρίξετε την έρευνα σας
  • ΟΜΑΣΕ είναι η Ομοσπονδία Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Ελλάδας
  • Π.ΟΜ.ΙΔ.Α μπορείτε να βρείτε πληροφορίες μέσα από την Πανελλήνιο Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων

5. Δημιουργήστε συνεργασίες στην τοπική σας κοινότητα

Οι ποιοτικές συνεργασίες πάνε τις επιχειρήσεις μπροστά.

Όχι μόνο είναι αμοιβαία επωφελείς, βοηθώντας σας να προσεγγίσετε άλλα κοινά-στόχους—αλλά δημιουργούν ένα φαινόμενο FOMO (φόβος απώλειας), ενθαρρύνοντας και άλλες τοπικές επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν μαζί σας, ώστε να μπορούν επίσης να εμπλακούν.

6. Πειραματιστείτε με διάφορες μορφές περιεχομένου και προγραμματίστε τις εκ των προτέρων

Η μορφή με την οποία παραδίδετε το περιεχόμενό σας θα εξαρτηθεί από το τι χρειάζονται οι πελάτες σας ανά πάσα στιγμή και από το πού καταναλώνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα, μπορεί να ανακαλύψετε ότι μια ανάρτηση ή ένα βίντεο στο Instagram μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να μοιραστείτε μια νέα καταχώριση, με φωτογραφίες/βίντεο υψηλής ποιότητας και μια σαφή περιγραφή του ακινήτου.

Από την άλλη πλευρά, το blog σας θα μπορούσε να είναι πιο κατάλληλο για να φιλοξενεί πιο εμπεριστατωμένο ενημερωτικό περιεχόμενο.

Οι συγκεκριμένες μορφές των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή των άρθρων ιστολογίου σας είναι επίσης κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Με βάση την έρευνά μας για τα μεγαλύτερα οργανικά ιστολόγια στον τομέα των ακινήτων, οι 3 κορυφαίες μορφές ιστολογίων με την υψηλότερη απόδοση είναι το “Καλύτερα+Αριθμός” (π.χ. Καλύτερες 10 Συμβουλές), “Ερώτηση” και “Πως να”.

Το βίντεο οδηγεί στην επιτυχία στην ακίνητη περιουσία

Το βίντεο μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέσο για διάφορους τύπους περιεχομένου.

Η έρευνα του Semrush State of Content Marketing 2023 διαπίστωσε ότι οι τέσσερις κορυφαίοι τύποι περιεχομένου ακίνητης περιουσίας ήταν βίντεο (48% των απαντήσεων), ιστορίες επιτυχίας (38%) και άρθρα σύντομης μορφής (36%).

Δείτε τον παρακάτω πίνακα για την πλήρη ανάλυση:

EN-Real-Estate-Content-Marketing-Top-Content-Formats

Το βίντεο δεν σας βοηθά μόνο να προβάλλετε με διαφάνεια τα ακίνητά σας, αλλά είναι επίσης εξαιρετικό για να μοιραστείτε την προσωπικότητά σας και να προσελκύσετε το κοινό σας.

Κάθε βίντεο που δημιουργείτε θα πρέπει είτε να δείχνει τις γνώσεις, την εμπειρία ή τη δραστηριότητά σας.

Δείτε πώς αναλύεται:

  • Γνώση: Αυτό δείχνει ότι γνωρίζετε τι μιλάτε και εκφράζει τι είναι σημαντικό για εσάς και το κοινό σας
  • Εμπειρογνωμοσύνη: Αυτό δείχνει ότι γνωρίζετε πώς να εκτελείτε συναλλαγές ακινήτων
  • Δραστηριότητα: Αυτό δείχνει ότι είστε εκεί έξω και κάνετε πράγματα. Μπορεί να μοιράζεστε ένα σπίτι με θέα, για παράδειγμα.

7. Βρείτε αποτελεσματικά κανάλια διανομής για την ακίνητη επιχείρησή σας

Τέλος, θα πρέπει επίσης να έχετε μια σταθερή στρατηγική διανομής περιεχομένου.

Πράγματι, πριν από τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, θα πρέπει να αποφασίσετε ποια κανάλια θα χρησιμοποιήσετε:

  • Τα ιδιόκτητα κανάλια ανήκουν στην επιχείρησή σας. Μπορεί να περιλαμβάνουν ιστολόγιο, λίστα αλληλογραφίας, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.).
  • Τα κοινόχρηστα κανάλια ανήκουν σε τρίτους. Μπορεί να περιλαμβάνουν ιστολόγια, ιστότοπους ειδήσεων και φόρουμ. Μπορείτε να δημοσιεύσετε εδώ, αλλά το περιεχόμενο δεν είναι πλέον στα χέρια σας.
  • Τα συνδρομητικά κανάλια θα προωθήσουν το προϊόν σας έναντι χρέωσης.

Επιλέγοντας τα κανάλια σας

Κατά την αξιολόγηση καναλιών για το περιεχόμενό σας, σκεφτείτε τα εξής:

Το κοινό σας: με βάση την ανάλυση πελατών σας, με ποιες πλατφόρμες τείνουν να αλληλεπιδρούν οι πελάτες σας. Είναι μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκδηλώσεις ή ίσως ακόμη και απευθείας ταχυδρομείο;

Η ιστορική σας απόδοση: με βάση τα αναλυτικά στοιχεία της επισκεψιμότητας και των μετατροπών, ποια κανάλια έχουν την καλύτερη απόδοση;

Οι πόροι σας: πόσο εύκολο θα είναι για εσάς να δημιουργήσετε συνεπές περιεχόμενο για κάθε κανάλι που έχετε επιλέξει;

Επιτυχία στο Content Marketing για Μεσίτες

Το μάρκετινγκ περιεχομένου για εταιρείες ακινήτων σημαίνει να εστιάσετε στο τοπικό σας κοινό και να μεταφέρετε τη μεγαλύτερη εικόνα σε μια πολύ πιο εξειδικευμένη αγορά.

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσετε περιστρέφονται γύρω από το να γνωρίσετε την τοπική κοινότητα και να ξεχωρίσετε από το πλήθος.

Αυτό μπορείτε να το πετύχετε με το να είστε παρόντες και να είστε σίγουροι ότι η θεματική σας μιλάει πραγματικά στις ανάγκες των ανθρώπων που εξυπηρετείτε.

Μάθετε πώς να επιτύχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ περιεχομένου με την υποστήριξη της Imprint.

Σας καθοδηγούμε σε όλη τη διαδικασία και σας βοηθάμε να αυξήσετε την προβολή σας στο διαδίκτυο και να προσεγγίσετε αγοραστές και πωλητές.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα

Recent Posts

Περιεχόμενα