Let’s Talk!

10 Συμβουλές για ενα Πετυχημένο E-Shop

Συμβουλές για ενα Πετυχημένο E-Shop

Οι στόχοι ενός e-shop είναι οι πωλήσεις, οι πιστοί πελάτες και το κέρδος.
Αν θέλετε να αρχίσετε να προσελκύετε αγοραστές και να διατηρείτε πελάτες, ακολουθούν οι 10 συμβουλές για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου e-shop.

1. Εσείς θα αγοράζατε τα προϊόντα σας;​

Βεβαιωθείτε ότι τα προιόντα σας έχουν κάτι να προσφέρουν στους πελατες σας. Πρέπει να καλύψετε τις ανάγκες των πελατών σας, αντί να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια ψεύτικη ανάγκη.

Great products sell themselves. (Kevin Systrom – Founder του Instagram)

2. Δημιουργήστε ένα blog page

Ένα blog page είναι μια ευκαρία για να έχετε παραπάνω επισκεψιμότητα στο e-shop σας.Οι αναρτήσεις που περιέχουν λέξεις-κλειδιά (SEO) και χρήσιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές, είναι πιθανό να κατατάσσονται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.Δεν χρειάζεται να γράφετε πολλά άρθρα , για αρχή περιοριστείτε σε κάποια guides (οδηγούς) για τους καταναλωτές ή κάποιες τάσεις τις μόδας για τον επόμενο μηνά. Πχ. ‘Πως να διαλέξεις το κατάλληλο παπούτσι ‘ορειβασίας.’  ή ‘Τι θα φορεθεί φέτος το χειμώνα σύμφωνα με το Χ σχεδιαστή μόδας.’

3. Αισθητική e-shop

Πλέον όλοι ξέρουμε οτι τα κινητά κυριαρχούν το διαδίκτυο. Για την ακρίβεια το 70% τις επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες και e-shops είναι από το κινητά.

Οπότε άμα έχετε κάποια αισθητική στo e-shop σας που δεν ανταποκρίνεται σωστά σε κινητά τότε είναι πολύ πιθανό έχετε έναν αρκετά χαμηλό ρυθμό μετατροπής επισκεπτών/πωλήσεων.

4. Ευκολία στην πλοήγηση

Όλοι οι καταναλωτές θέλουν να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν άμεσα. Αποφύγετε σενάρια που κάνουν τη διαδικασία σύνθετη και την εμπειρία των χρηστών δυσάρεστη.

Επίσης οι καταναλωτές θέλουν να έχουν γρήγορη πληρωμή στα προϊόντα σας, έτσι ώστε να μη χρειαστεί να σκεφτεί πολλές φορές για ‘αν το χρειάζομαι πραγματικά. Προσπαθήστε στη φόρμα πληρωμή σας, να έχετε πράγματά τα οποία πραγματικά χρειάζονται πχ Ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, διεύθυνσή. Και όχι την πράγματά ανούσια όπως Ημερομηνία γέννησης (μπορεί να γελάτε άλλα έχει συμβεί) 

5. Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά

Μπορει στην αρχη να σας ‘πονεσει’ οικονομικα αλλα μπορειτε να προσφερετε δωρεαν μεταφορικα πανω απο μια συγκεκριμη τιμη πχ ‘δωρεάν μεταφορικά για παραγγελία άνω των 25€’.

Πάνω από το 60% των πελατών αφήνουν την παραγγελία τους στο καλάθι, χωρίς να την ολοκληρώσουν και ένας από τους λόγους είναι το κόστος των μεταφορικών.

e-shop

6. Σύνδεση του e-shop σας με πλατφόρμες σύγκρισης τιμών

Πλέον όλοι το ξέρουμε ότι οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως το Skroutz.gr και το Bestprice.gr έχουν κατάκτηση ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς. 

Ίσως να υπάρχει ένα κόστος για την συμμετοχή του e-shop σας σε αυτές τις πλατφόρμες αλλά είναι ένα ‘αναγκαίο κακό’ που δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτο.
Είναι μια ευκαιρία εκθεσης της επιχείρηση σας.

7. Κάντε το e-shop σας SEO-friendly

Το e-shop σας πρέπει να λαμβάνει συνεχή κίνηση για να πραγματοποιούνται αγορές.

Το κλειδί για τη δημιουργία επισκεψιμότητας; Η βελτιστοποίηση του e-shop σας στο SEO.

Με την ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών στους τίτλους, τις περιγραφές των προϊόντων σας, στις εικόνες και όλα τα κείμενα σας, η ιστοσελίδα σας είναι πιο πιθανό να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης.

Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν για το SEO.

8. Social Media

Είναι εύκολο, γρήγορο, δωρεάν και τώρα πια, αναγκαίο. Σας χαρίζει ένα είδος δωρεάν διαφήμισης για το κατάστημά σας.

Οι σελίδες σας στα social media και το management τους με συχνά posts, θα σας επιφέρουν ενα “fanclub” απο followers, που ήδη ενδιαφέρονται για τα προιόντα σας.

Το κάθε post με προιόν σας, θα βρίσκει οργανικά το target group του και τους πιθανούς πελάτες του.

Extra tip:  Εκμεταλλευτείτε την άνοδο του TikTok και προωθήστε τα προϊόντα σας εκεί. Είτε με τα λεγόμενα ‘Unboxings’ είτε κάποια μοντέλα να δοκιμάζουν τα προϊόντα σας (αν μιλάμε για ρούχα κτλ).
Μην φοβηθείτε να προσλάβετε κάποιον έμπειρο στο Social Media Marketing.

9. Κριτικές Προϊόντων

Αφήστε τους καταναλωτές σας να αφήσουν κάποια αξιολόγηση/κριτική πάνω στα προϊόντα σου ακόμα και αν είναι αρνητική.

Με αυτό τον τρόπο ο καταναλωτής μπορεί να εμπιστευτεί πιο εύκολα ένα προϊόν , ξέροντας ότι κάποιος άλλος καταναλωτής έχει πάρει το ίδιο προϊόν.

10. Υπομονή (το κυριότερο)

Όπως είναι αναμενόμενο για ένα φυσικό κατάστημα να χρειαστεί χρόνος μέχρι να φέρει κέρδη, έτσι και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται το χρόνο του. Μην περιμένετε κέρδη και μην απογοητεύεστε αν από την πρώτη μέρα δεν δείτε επιτυχία. Το διαδίκτυο είναι ένας οργανισμός που σαν κάθε άλλος ακολουθεί κανόνες, μεθοδολογίες και συγκεκριμένη διαδρομή.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα