Let’s Talk!

Τεχνικές Marketing για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας

texnikes-marketing

Αναρωτιέστε αν έχετε επιλέξει τα κατάλληλα εργαλεία μάρκετινγκ για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να κερδίσετε νέους πελάτες για την επιχείρησή σας; Μην ανησυχείτε!

Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να βρείτε τις καλύτερες τεχνικές marketing για να αυξήσετε τα έσοδά σας. Τα περισσότερα από αυτά ανήκουν στον τομέα του digital marketing και μπορείτε να τα εφαρμόσετε ακόμα και με χαμηλό προϋπολογισμό.

Δεν περιμένουμε να τα υιοθετήσετε όλα ταυτόχρονα, ειδικά αν είστε startup ή μικρή επιχείρηση. Βρείτε αυτά που έχουν περισσότερο νόημα με βάση τους πόρους και τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Τι είναι μια τεχνική μάρκετινγκ;

Μια τεχνική μάρκετινγκ είναι μια τακτική προώθησης που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους, να προσελκύσουν νέους υποψήφιους και να τους μετατρέψουν σε πελάτες. Επιτρέπουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να χτίσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες.

Αυτές οι τεχνικές αποτελούν στοιχεία της μάρκετινγκ στρατηγικής σας, του ολιστικού σχεδίου για την αποτελεσματική προώθηση της επιχείρησής σας και τη διατήρηση της κερδοφορίας. Οι έμποροι και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σταθμίζουν διαφορετικές παραμέτρους, πραγματοποιώντας συνήθως μια ανάλυση SWOT για να καθορίσουν ποιες τακτικές μπορούν να τους βοηθήσουν.

Για παράδειγμα, οι B2B βασιζονται σε τακτικές inbound marketing για να ανθίσουν και να αποκτήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Ταυτόχρονα, στις B2C, ειδικά στις τοπικές επιχειρήσεις, είναι πιο κατάλληλες οι λύσεις χαμηλού προϋπολογισμού όπως η δημιουργία περιεχομένου και οι επικοινωνίες μέσω των Social Media.

14 πιο αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ για επιχειρήσεις

Ας εξερευνήσουμε ποιες τεχνικές μάρκετινγκ θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τα ποσοστά μετατροπών και τις πωλήσεις σας:

1. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization)

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Είναι ένα σύνολο κανόνων που πρέπει να ακολουθείτε, οι οποίοι βοηθούν στην ενίσχυση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Εν ολίγοις, το SEO μπορεί να φέρει περισσότερους δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα/blog σας και είναι μια μέθοδος εύκολη στην ανάλυση και βελτίωση. Επιπλέον, είναι μια χαμηλού κόστους τεχνική μάρκετινγκ που μπορεί να ενισχύσει την απόδοση της επένδυσης σας (ROI) μακροπρόθεσμα.

seo

Ακολουθούν οι βασικές τακτικές βελτιστοποίησης SEO που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις:

  • Ερευνήστε μοντέρνα θέματα στην εξειδικευμένη αγορά σας και βρείτε σχετικές λέξεις-κλειδιά .
  • Πασπαλίστε λέξεις-κλειδιά μέσα στο περιεχόμενό σας, για παράδειγμα, σε τίτλους και περιγραφές προϊόντων.
  • Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας .
  • Χρησιμοποιήστε εναλλακτικό κείμενο για εικόνες.

Εργαλεία όπως το Semrush , το Ahrefs και το Ubersuggest θα σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε με επιτυχία τη βελτιστοποίηση του SEO. Η Imprint προσφέρει πρόσβαση σε όλα αυτά τα εργαλεία και τους έμπειρους επαγγελματίες που θα ερμηνεύσουν τα δεδομένα για να φέρουν αποτελέσματα.

Να θυμάστε ότι η προϋπόθεση για να κατατάξετε ψηλά είναι να δημιουργήσετε εξαιρετικό περιεχόμενο που να έχει απήχηση στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Επιπλέον, αποφύγετε να γεμίζετε υπερβολικά το περιεχόμενό σας με λέξεις-κλειδιά, καθώς αυτό θα είναι red flag για τα προγράμματα ανίχνευσης ιστού (web crawlers).

2. Social Media Marketing

Με βάση πρόσφατα στοιχεία, πάνω από το 53% του παγκόσμιου πληθυσμού βρίσκεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι καταναλωτές τείνουν όλο και περισσότερο να χρησιμοποιούν πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, το Facebook ή το LinkedIn για να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς.

Ως εκ τούτου, το Social Media Marketing είναι απαραίτητο για μια επιτυχημένη στρατηγική Digital Marketing και ένα εξαιρετικό μέρος για την προσέλκυση νέων αγοραστών. Μπορείτε να μοιραστείτε ενημερώσεις σχετικά με το νέο προϊόν/υπηρεσίες σας ή να δημοσιεύσετε ελκυστικό περιεχόμενο που θα ενθουσιάσει τους ακόλουθούς σας.

Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική Social Media Marketing, πρέπει πρώτα να καταλάβετε ποιες πλατφόρμες είναι πιο δημοφιλείς για τις προσωπικότητες των αγοραστών σας. Για παράδειγμα, το TikTok είναι πολύ δημοφιλές στα νεανικά κοινά, ενώ το Facebook είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Αφού προσδιορίσετε την αγορά-στόχο σας, ήρθε η ώρα να θέσετε κάποιους SMART στόχους . Μπορείτε να πειραματιστείτε με διάφορους τύπους περιεχομένου και θεμάτων μάρκετινγκ για να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε μετρήσεις όπως:

  • Εντυπώσεις (Impressions)
  • CTR
  • Οπαδοί (Followers)
  • Αφοσίωση – Engagement (Κοινοποιήσεις, likes και σχόλια)

Η παρακολούθηση αυτών των δεδομένων θα σας επιτρέψει να βελτιστοποιήσετε το πλάνο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με την πάροδο του χρόνου για να φέρετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Αρκεί όμως μόνο η οργανική κίνηση; Μάθετε τα προνόμια των διαφημίσεων κοινωνικών μέσων σε επόμενη ενότητα.

3. Email Marketing

Το Email Marketing είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ στις οποίες βασίζονται οι επιχειρήσεις, με μέση απόδοση επένδυσης 42 $ για κάθε δολάριο που δαπανάται. Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα, οι καθημερινοί χρήστες email θα φτάσουν τα 4,6 δισεκατομμύρια έως το 2025, πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί από τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας ξοδεύουν πολύτιμο χρόνο εκεί.

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς επιτρέπει να αυτοματοποιείτε τα μηνύματα και να στέλνετε εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να μετακινήσετε τους συνδρομητές στη διοχέτευση. Για να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ μέσω email, χρειάζεστε μια υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το Moosend ή το Mailchimp με συναρπαστικές δυνατότητες, όπως έτοιμα πρότυπα και τμηματοποίηση (segmentation) λιστών email .

Τύποι email

Τώρα, ας παρουσιάσουμε ορισμένους κύριους τύπους email:

  • Προωθητικές καμπάνιες : Email που ενημερώνουν τους πελάτες σχετικά με τις προσφορές σας για μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
  • Email συναλλαγών : Αυτά τα αυτοματοποιημένα email ενεργοποιούνται μετά από συγκεκριμένες συναλλαγές, π.χ. μια αγορά.
  • Email καλωσορίσματος: Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνουν οι πελάτες κατά την πρώτη εγγραφή τους στη λίστα σας.
  • Καμπάνιες εκ νέου αφοσίωσης: Μια σειρά από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να καλλιεργήσετε τους ανενεργούς συνδρομητές και να τους κερδίσετε ξανά.
  • Abandoned cart email: Υπενθυμίσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αγορά αντικειμένων που έχουν απομείνει στο καλάθι του πελάτη

Είστε έτοιμοι να μπείτε στον κόσμο του email marketing; Στην Imprint, δημιουργούμε ένα σύστημα μετατροπών προτού δαπανήσουμε χρήματα στη διαφήμιση. Η ομάδα μας αναπτύσσει εξατομικευμένο περιεχόμενο και email strategy για τους χρήστες email του brand σας, το οποίο ταιριάζει (και βελτιώνει) τα κανάλια απόκτησής νέων πελατών (acquisition channels) με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.

4. Μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing)

Η δημιουργία περιεχομένου βοηθά τις επιχειρήσεις να καλλιεργήσουν το κοινό τους σε διαφορετικά στάδια διοχέτευσης (funnel), μέσω εκπαίδευσης και παρακίνησης για να λάβουν δράση. Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά μάρκετινγκ περιεχομένου , το 97% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο για τη στρατηγική μάρκετινγκ, επιβεβαιώνοντας τη δήλωση του Μπιλ Γκέιτς ότι «Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς».

Ποια είναι τα πιο σημαντικά οφέλη του μάρκετινγκ περιεχομένου;

  • Βοηθά στη δημιουργία σχέσεων με πελάτες και υποψήφιους πελάτες.
  • Αυξάνει τη ζήτηση στην εξειδικευμένη αγορά σας (στο niche σας).
  • Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand σας και μετατρέπει τους δυνητικούς πελάτες σε πελάτες.
content-marketing-stats-for-2022

Μια αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου ξεκινά με τον εντοπισμό των προσωπικοτήτων των πελατών σας και των αναγκών τους για την παροχή εξαιρετικών πόρων (resources) σε αυτούς. Μπορείτε να φιλοξενήσετε διάφορους τύπους περιεχομένου στον ιστότοπό σας και να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή email.

Κορυφαίοι τύποι μάρκετινγκ περιεχομένου

Ας δούμε μερικούς από τους πιο κοινούς τύπους περιεχομένου που δημιουργούν οι επιχειρήσεις για πελάτες και υποψήφιους πελάτες:

  • Blog Posts: Εκπαιδευτικοί οδηγοί (Tutorials) ή οδηγοί βήμα προς βήμα που καλύπτουν θέματα σχετικά με το κοινό σας.
  • Βίντεο: animated ή live-action clips που εξηγούν ένα θέμα με απλό τρόπο.
  • Podcast: Αρχεία ήχου, κυρίως διαθέσιμα για λήψη ή ροή, συνήθως σε μορφή σειράς.
  • Infographics: Ένας συνδυασμός κειμένου και γραφικών για ένα συγκεκριμένο θέμα.
  • Reviews: Μελέτες περιπτώσεων ή συλλογή μαρτυριών που τονίζουν τα οφέλη του brand σας.

5. Διαφημίσεις επί πληρωμή (Paid Ads)

Παρόλο που τα προνόμια της μεγιστοποίησης της οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας είναι πολλά, δεν μπορείτε να εγγυηθείτε ότι οι επισκέπτες θα πραγματοποιήσουν τελικά μετατροπή. Για να διασφαλίσετε την επιτυχία, χρειάζεστε ένα πιο ισχυρό όπλο που θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας πιο γρήγορα – μάρκετινγκ επί πληρωμή !

Ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης είναι το PPC, που σημαίνει Pay-Per-Click. Μια επιχείρηση πληρώνει ένα προκαθορισμένο ποσό για κάθε κλικ που λαμβάνει αυτή η διαφήμιση. Υπάρχει επίσης το CPM (Κόστος ανά εμφάνιση), όπου οι εταιρείες πληρώνουν για κάθε χίλιες εμφανίσεις που λαμβάνουν.

Ας δούμε τους πιο δημοφιλείς τύπους πληρωμένης διαφήμισης:

SEM

Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) κάνει τις διαφημίσεις σας να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης για να φέρουν περισσότερους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες στους ιστότοπούς σας. Για παράδειγμα, ας ρίξουμε μια ματιά στα αποτελέσματα που εμφανίζονται στην αναζήτηση “crete transfers” στο Google:

paid-ads-sem

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στα κορυφαία αποτελέσματα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αφθονία δυνητικών πελατών που έχουν υψηλή μετατροπή.

Display Ads

Αυτές οι οπτικές διαφημίσεις εμφανίζονται σε άλλους ιστότοπους και βοηθούν τις επιχειρήσεις να καλλιεργήσουν το κοινό τους κατά την περιήγησή τους στον ιστό. Αυτές οι διαφημίσεις χρησιμοποιούνται συχνά για επαναστόχευση , φέρνοντας χρήστες που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με το brand σας τουλάχιστον μία φορά.

Social Media Ads

Μπορείτε επίσης να προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσετε περισσότερους ενδιαφερόμενους αγοραστές. Για παράδειγμα, το Facebook είναι πολύ δημοφιλές στις διαφημίσεις, καθώς σας επιτρέπει να περιορίσετε σημαντικά κριτήρια όπως δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και προτιμήσεις.

Φροντίστε να επιλέξετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που επισκέπτονται περισσότερο οι πελάτες και οι υποψήφιοι πελάτες σας. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τους κανόνες κάθε πλατφόρμας για να δημιουργήσετε μοναδικές διαφημίσεις.

Τι κάνει όμως μια επιτυχημένη διαφήμιση; Εν συντομία, χρειάζεστε ένα CTA με έξυπνο κείμενο που αντηχεί στο κοινό σας, σε συνδυασμό με μια εντυπωσιακή εικόνα ή επαγγελματική φωτογραφία.

6. Referral Marketing

Έχετε ακούσει ποτέ για τη σημασία του μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα (word-of-mouth); Κανείς δεν μπορεί να προωθήσει την επιχείρησή σας καλύτερα από τους υπάρχοντες πελάτες σας. Μπορούν να περιγράψουν γλαφυρά στους φίλους και την οικογένειά τους τι αγαπούν στα προϊόντα/υπηρεσίες σας και να τους πείσουν επίσης να σας εμπιστευτούν.

Ένα σχέδιο referral marketing στοχεύει να δώσει κίνητρα στους πελάτες να παραπέμψουν την επιχείρησή σας στους συνομηλίκους τους. Αυτά τα κίνητρα θα πρέπει να είναι αρκετά ελκυστικά ώστε να παρακινούν τους πελάτες σας να αναλάβουν δράση. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένα εκπτωτικό κουπόνι ή μια χρηματική ανταμοιβή για κάθε νέο αγοραστή που κερδίζετε.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα κουμπί παραπομπής σε εμφανές σημείο στον ιστοσελίδα σας ή στο footer του email σας.

7. Δικτύωση (Networking)

Εάν έχετε ποτέ την ευκαιρία να δικτυωθείτε με άτομα στην εξειδικευμένη αγορά σας, πάντα να το επιδιώκετε! Η δικτύωση βοηθά τις επιχειρήσεις να οικοδομήσουν σταθερές σχέσεις με υπάρχοντες ή υποψήφιους συνεργάτες ή πελάτες, με αποτέλεσμα το αμοιβαίο όφελος.

Η δικτύωση μπορεί να γίνει τόσο online όσο και εκτός σύνδεσης. Η διαδικτυακή δικτύωση συνήθως πραγματοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιχείρησή σας. Ακολουθήστε άτομα και εταιρείες που θαυμάζετε και ξεκινήστε να συζητάτε μαζί τους για ένα θέμα που σας ενδιαφέρει.

Αυτές οι συζητήσεις μπορεί να είναι το πρώτο σημείο επαφής μιας συνεχιζόμενης συνεργασίας ή μπορεί να σας εμπνεύσουν να προσανατολίσετε τη δουλειά σας. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε τα κοινωνικά δίκτυα στην εξειδικευμένη αγορά σας για να ανταλλάξετε πολύτιμες ιδέες με τους συνομηλίκους σας.

Όσον αφορά το offline marketing, συνήθως συμβαίνει κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων και συνεδρίων και μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την εργασία σας. Ετοιμάστε την επαγγελματική σας κάρτα, εξασκήστε τη σταθερή χειραψία σας και παρουσιάστε τον εαυτό σας σε κορυφαίους επαγγελματίες στον τομέα σας.

8. Cross-selling/Up-selling

Η γνώση του ιστορικού αγορών των πελατών σας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε κατάλληλες καμπάνιες μάρκετινγκ για αυτούς. Οι πρωτοβουλίες cross-selling και up-selling  μπορούν να ενισχύσουν μαζικά τις πωλήσεις σας, επομένως καλύτερα να τις συμπεριλάβετε στη στρατηγική μάρκετινγκ σας.

texnikes-marketing

Για να προωθήσετε τα σωστά προϊόντα στους σωστούς πελάτες, βουτήξτε στο ταξίδι του αγοραστή για να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προθέσεις του σε κάθε βήμα. Οι πλατφόρμες CMS, όπως το Salesforce και το Hubspot , θα σας επιτρέψουν να διατηρήσετε τα δεδομένα των πελατών σε ένα μέρος για να προσδιορίσετε τι είναι καλύτερο για αυτούς – είναι ένα συμπληρωματικό προϊόν ή μια αναβάθμιση;

Για να επιτύχετε στα cross-selling και up-selling, πρέπει να συνδυάσετε δυνάμεις με την ομάδα εκπαίδευσης πελατών και τους αντιπροσώπους πωλήσεων, οι οποίοι συλλέγουν με συνέπεια σχόλια από πελάτες και υποψήφιους πελάτες. Έτσι, θα προσδιορίσετε τις ανάγκες τους και ποια από τα προϊόντα/υπηρεσίες σας μπορεί να είναι πολύτιμα για αυτούς.

9. Offline Marketing

Παρόλο που τα εργαλεία διαδικτυακού μάρκετινγκ έχουν κερδίσει σταθερό έδαφος με τα χρόνια καθώς το Διαδίκτυο κατέκτησε τον κόσμο, οι παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ εξακολουθούν να είναι αποτελεσματικές σε αυτήν την ψηφιακή εποχή.

Ακολουθούν ορισμένοι τύποι μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης:

  • τηλεοπτικές διαφημίσεις
  • Διαφημίσεις billboard
  • Αφίσες
  • Επιτόπιες εκδηλώσεις

Αυτές οι τεχνικές εξακολουθούν να είναι σχετικές, ειδικά για εταιρείες B2C με ευρύ κοινό-στόχο και μεγάλο διαθέσιμο προϋπολογισμό. Ακολουθεί μια επιτυχημένη διαφήμιση με ένα εκπληκτικό οπτικό και μαγευτικό αντίγραφο.

offline-marketing

Εάν εξακολουθείτε να έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό, μπορείτε να εκτυπώσετε όμορφα επώνυμα φυλλάδια, ειδικά αν έχετε φυσικό κατάστημα και θέλετε να προσκαλέσετε τους ντόπιους. Και φυσικά, μπορείτε να μοιράσετε επαγγελματικές κάρτες στο δίκτυό σας για να βελτιώσετε την προβολή του brand σας.

10. Άμεσες Πωλήσεις

Η άμεση πώληση είναι μια άλλη παραδοσιακή τεχνική μάρκετινγκ που είναι η κύρια τεχνική μάρκετινγκ και πώλησης για επιχειρήσεις όπως η AVON και η Herbalife.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, οι εκπρόσωποι πωλήσεων και οι έμποροι δημιουργούν μια πελατειακή βάση χρησιμοποιώντας επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις από πόρτα σε πόρτα ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, παρόλο που δεν είναι η βέλτιστη πρακτική μέθοδος. Αλλά με τη μεγάλη δικτύωση, μπορείτε να μιμηθείτε τη μέθοδο από πόρτα σε πόρτα και να φέρετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Για να πετύχει στις άμεσες πωλήσεις, ένας επαγγελματίας θα πρέπει να είναι σε θέση να πείσει τους άλλους γρήγορα να επιτύχουν τους στόχους τους. Όπως και στις άμεσες πωλήσεις, η εξοικείωση με την πειθώ βρίσκεται στον πυρήνα των επικοινωνιών μάρκετινγκ, ακόμη και όταν δεν είναι μια αυτόνομη πρακτική.

11. Influencer Marketing

Το Influencer Marketing γίνεται όλο και πιο δυνατό κάθε χρόνο, όπως δείχνει το παρακάτω γράφημα. Οι επιχειρήσεις συνεργάζονται με influencers με ισχυρούς ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τους δείξουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους.

Influencer Marketing

Αυτή η μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τον αντίκτυπο της κοινωνικής απόδειξης. Για να πετύχετε σε αυτήν την τεχνική μάρκετινγκ, θα πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά τους influencers με τους οποίους συνεργάζεστε, καθώς μετατρέπονται σε πρεσβευτές του brand σας.

Επομένως, προτού απευθυνθείτε σε αυτά τα άτομα, επιλέξτε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι η καλύτερη για να παρουσιάσετε τo brand σας και βεβαιωθείτε ότι οι ακόλουθοι του influencer είναι συμβατοί με το κοινό-στόχο σας. Στη συνέχεια, καθίστε να αποφασίσετε πώς να προωθήσετε το προϊόν/υπηρεσίες του brand σας για να αποκτήσετε νέους πελάτες.

12. Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (User-Generated Content)

Έχουμε ήδη αναλύσει τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη συνδυάζει και τα δύο. οι πελάτες σας ενεργούν ως πρεσβευτές μοιράζοντας περιεχόμενο που δείχνει τα περιουσιακά στοιχεία του brand σας στις οικογένειες και τους φίλους τους.

Αλλά πώς μπορείτε να παρακινήσετε τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν περιεχόμενο που θα φέρει περισσότερα βλέμματα σε εσάς;

  • Υιοθετήστε μια στρατηγική hashtag
  • Κάντε δώρα και διαγωνισμούς
  • Προσφέρετε κίνητρα και ανταμοιβές

Εάν θέλετε να ενισχύσετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, το πρώτο βήμα είναι να καθορίσετε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι η καλύτερη για την καμπάνια που σχεδιάζετε και ποιο περιεχόμενο θα λειτουργήσει καλύτερα για την πρωτοβουλία σας. Στη συνέχεια, βάλτε έναν στόχο για τη στρατηγική περιεχομένου σας και συμμετάσχετε στους πελάτες σας!

13. Affiliate Marketing

Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι ένα μοντέλο πωλήσεων που προσφέρει προμήθειες σε εταιρείες ή ιδιώτες για να προωθήσουν τα προϊόντα σας στο δικό τους κοινό. Λειτουργούν ως εκπρόσωποι της μάρκας και αποκτούν μια μεγάλη πηγή παθητικού εισοδήματος.

Ποια είναι τα κορυφαία οφέλη μάρκετινγκ συνεργατών; Ας δούμε:

  • Αυξάνει τις πωλήσεις και την απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
  • Δημιουργεί ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών

Για να διεκδικήσετε αυτά τα πλεονεκτήματα για τη δική σας επιχείρηση, πρέπει να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα συνεργατών που να προσδιορίζει τον τύπο και το ποσοστό προμήθειας. Επιπλέον, προσφέρετε οδηγίες για το πώς μπορούν να προσεγγίσουν με επιτυχία πιθανούς πελάτες για να μεγιστοποιήσουν το εισόδημά τους.

14. Brand Storytelling

Τέλος, αποθηκεύσαμε την αφήγηση επωνυμίας, ένα σημαντικό στοιχείο όλων των επικοινωνιών μάρκετινγκ. Είναι η αφήγηση που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να προκαλέσουν συναισθήματα και να δείξουν στους πελάτες και στους υποψήφιους πελάτες τις αξίες και τις προθέσεις της επωνυμίας τους.

brand-story

Ο στόχος είναι μια προσέγγιση αφήγησης που θα βάλει τον πελάτη στο επίκεντρο της προσοχής.

Πώς να αναπτύξετε την τεχνική μάρκετινγκ σας

Αφού επιλέξετε τις καλύτερες τεχνικές μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, ήρθε η ώρα να τις βάλετε σε λειτουργία. Μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:

  • Καθορίστε το κοινό-στόχο σας για να προσδιορίσετε τις ανάγκες των πελατών σας.
  • Θέστε SMART στόχους για να φέρετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
  • Αναλύστε πώς αποδίδει κάθε τεχνική μάρκετινγκ για να τη βελτιώσετε εάν χρειάζεται.
  • Διατηρήστε ένα σταθερό brand voice που συγκινεί τους πελάτες και τους παρακινεί να παραμείνουν κοντά.
  • Εστιάστε στην οικοδόμηση κοινότητας και κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν.

Κάθε επιτυχημένη επιχειρηματική προσπάθεια βασίζεται σε έρευνα και πλάνο.

Στην Imprint διαθέτουμε τις γνώσεις, το ταλέντο, και την εμπειρία για να καταστρώσουμε μαζί σας ένα ολοκληρωμένο Digital Marketing Plan που θα απογειώσει τις πιθανότητες σας για επιτυχία.

Κερδίζετε με αυτό τον τρόπο ένα εξατομικευμένο πλάνο δράσης, με βάση τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.

Εξοικονομείτε χρόνο, αποφεύγετε λάθη, και εξοικονομείτε πολύτιμους πόρους.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα

Topics

Recent Posts

Want to know more about our process?

Table of Contents