Let’s Talk!

17 Ιδέες Περιεχομένου Social Media για Μεσίτες

Social media για μεσίτες

Τα social media είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για εταιρείες ακινήτων, επειδή σας βοηθούν να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό, να αλληλεπιδράσετε με πιθανούς πελάτες και να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες.

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό για να μάθετε ιδέες περιεχομένου social media ακινήτων που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Περιεχόμενα

Ιδέες Περιεχομένου Social Media για Μεσιτικά Γραφεία

Η καλύτερη στρατηγική social media για μεσιτικά περιλαμβάνει έναν συνδυασμό:

  • εκπαιδευτικών αναρτήσεων
  • προωθητικών αναρτήσεων
  • διαδραστικών αναρτήσεων

Γιατί;

Επειδή ένα ποικιλόμορφο social media calendar σάς βοηθά να απευθυνθείτε σε ένα ευρύτερο, πιο διαφορετικό κοινό.

Θα αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα, θα δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και θα μετατρέψετε τους θαυμαστές σε πιθανούς αγοραστές.

Παρακάτω ακολουθούν 17 ιδέες περιεχομένου που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ορατότητα και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες.

1. Αναδείξτε νέα ακίνητα

Η δημοσίευση νέων ακινήτων είναι μια από τις πιο κοινές δημοσιεύσεις για μεσιτικά γραφεία.

Αλλά για να προσελκύσετε τους σωστούς αγοραστές, πρέπει να υπερβείτε τα βασικά και να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά την αξία του ακινήτου σας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα από μια εταιρεία ακινήτων που το κάνει σωστά:

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram

Εκτός από πολλές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας του ακινήτου, περιλαμβάνουν μια σαφή περιγραφή που τονίζει τα σημεία πώλησης και τα μοναδικά χαρακτηριστικά του. Αυτό τραβάει αμέσως την προσοχή και κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Χρησιμοποιήστε τις υψηλότερης ποιότητας εικόνες που μπορείτε. Μια κοκκώδης, κακώς φωτισμένη εικόνα δυσκολεύει τους θεατές και τους ενθαρρύνει να κάνουν κλικ μακριά.

Γράψτε μια σαφή περιγραφή που περιγράφει τα βασικά σημεία πώλησης (π.χ. αριθμός υπνοδωματίων, τιμή, μοντέρνα κουζίνα, αίθριο κ.λπ.). Τα οφέλη του τρόπου ζωής είναι ένα τεράστιο σημείο απόφασης για τους περισσότερους θεατές.

Συμπεριλάβετε προνόμια όπως τοπικές ανέσεις, απόσταση από σχολεία και πάρκα και κοντινά εμπορικά και ψυχαγωγικά κέντρα.

Τέλος, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ώστε οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας εύκολα.

Pro tip: Οι φωτογραφίες μέσω drone προσφέρουν μια μοναδική γωνία και μπορεί να είναι αρκετά δελεαστικές για το κοινό.

2. Παρουσιάστε το χώρο μέσω βίντεο

Πηγαίνετε πέρα από τις στατικές εικόνες και δημιουργήστε περιηγήσεις βίντεο στο ακίνητο.

Αυτό δίνει στους πιθανούς αγοραστές μια εικονική περιήγηση και μια καλύτερη αίσθηση του χώρου.

Βοηθά επίσης τους θεατές να φανταστούν ότι ζουν εκεί, κάτι που είναι ένα ισχυρό κίνητρο για να μάθουν περισσότερα για το ακίνητο.

Για παράδειγμα, δείτε αυτό το βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Instagram.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram

Η ομαλή κίνηση της κάμερας σας κάνει να νιώθετε σαν να περπατάτε στην ιδιοκτησία.

Για να διασφαλίσετε ότι θα συμπεριλάβετε όλα όσα χρειάζεστε στην περιήγησή σας, περιγράψτε τη σειρά των δωματίων που θα εμφανίσετε στο βίντεο.

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες ιδέες περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακινήτων για να δημιουργήσετε ένα τελικό αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας:

  • Χρησιμοποιήστε σταθεροποιητή ή τρίποδο για να αποφύγετε το τρανταχτό βίντεο
  • Τραβήξτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, επειδή το φυσικό φως ενισχύει την ελκυστικότητα της ιδιοκτησίας
  • Στοχεύστε σε βίντεο διάρκειας 1-2 λεπτών για να κρατήσετε τους θεατές αφοσιωμένους
  • Προσθέστε μουσική υπόκρουση που ταιριάζει με την ατμόσφαιρα του καταλύματος χωρίς να σας αποσπά την προσοχή
  • Δημιουργήστε κάθετα βίντεο και βελτιστοποιήστε τα για προβολή από κινητά

3. Προωθήστε τις Υπηρεσίες σας

Η προώθηση των υπηρεσιών ακίνητης περιουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς βοηθά να αναπτύξετε την τεχνογνωσία σας και να χτίσετε εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες.

Δημιουργήστε αποκλειστικές αναρτήσεις για κάθε υπηρεσία που προσφέρετε, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα τι παρέχετε.

Χρησιμοποιήστε διάφορες μορφές όπως καρουζέλ, τροχούς, ιστορίες Instagram, στατικές εικόνες και βίντεο για να διατηρήσετε το περιεχόμενο των ακινήτων σας φρέσκο ​​και ελκυστικό.

Αυτή η ποικιλία ανταποκρίνεται στις διαφορετικές προτιμήσεις του κοινού σας.

Διασφαλίζει ότι όλοι μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας με τον τρόπο που προτιμούν.

Οι αναρτήσεις καρουζέλ, για παράδειγμα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναλύσετε τις πληροφορίες σε κομμάτια μεγέθους μπουκιάς μέσω μιας σειράς διαφανειών.

Αυτό διευκολύνει τους ανθρώπους να αφομοιώσουν και να κατανοήσουν το περιεχόμενο, κρατώντας τους αφοσιωμένους σε όλο το καρουζέλ.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης όπου ο κτηματομεσίτης εξηγεί τις υπηρεσίες του και τονίζει την αξία που παρέχει.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram

Δημιουργεί μια ξεκάθαρη και συνοπτική αφήγηση. Αυτή η μορφή όχι μόνο κρατά το κοινό αφοσιωμένο.

Τους επιτρέπει να απορροφούν κάθε σημείο ένα κάθε φορά, καθιστώντας τις πληροφορίες πιο αξιομνημόνευτες και κατανοητές.

4. Ανακεφαλαίωση του Μήνα

Μια μηνιαία ανακεφαλαίωση είναι μια γρήγορη συλλογή πρόσφατων νικών, προσφορών και συναρπαστικών στιγμών από τον προηγούμενο μήνα.

Το να μοιράζεστε τις νίκες σας λειτουργεί ως κοινωνική απόδειξη, που οικοδομεί εμπιστοσύνη. Δείχνει στους πιθανούς πελάτες ότι είστε ο ειδικός που χρειάζονται. Επιπλέον, είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακινήτων για το κοινό σας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μηνιαίας ανακεφαλαιωτικής ανάρτησης με καθαρό σχεδιασμό που επικοινωνεί βασικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των κατοικιών που πωλήθηκαν, των νέων καταχωρίσεων και της μέσης τιμής πώλησης.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο κοινοποιώντας τα πιο σημαντικά γεγονότα, καταχωρίσεις ή ορόσημα του περασμένου μήνα για να παρέχετε στο κοινό σας πολύτιμο και σχετικό περιεχόμενο.

Επίσης, χρησιμοποιήστε συνοπτικούς και σαφείς τίτλους για κάθε επισήμανση. Αυτό βοηθά τους ανθρώπους να κατανοήσουν γρήγορα τη σημασία κάθε στοιχείου.

Τέλος, τελειώστε με ένα κάλεσμα για δράση για να ενθαρρύνετε ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις και να παρακινήσετε το κοινό σας να κάνει κάτι.

Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από “επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες λεπτομέρειες” και “εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μου” έως “καταχωρίστε το σπίτι σας τώρα”.

5. Προσφέρετε πρακτικές συμβουλές και συμβουλές

Ενώ η προώθηση των υπηρεσιών σας είναι απαραίτητη, το να μοιράζεστε χρήσιμες συμβουλές και χρήσιμες συμβουλές μπορεί να είναι εξίσου πολύτιμο.

Αυτές οι αναρτήσεις παρέχουν στο κοινό σας πληροφορίες και σας βοηθούν να αποκτήσετε επίκαιρη εξουσία.

Για να βρείτε ιδέες, εξετάστε τις ανάγκες, τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες του κοινού σας.

Αυτό σας βοηθά να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς.

Κάντε την ακόλουθη δημοσίευση εκπαιδευτικών ακινήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

Ο μεσίτης προσφέρει ενεργά βήματα για αγοραστές και πωλητές για την πλοήγηση σε μια επιβράδυνση.

Μπορείτε επίσης να λάβετε έμπνευση περιεχομένου από ερωτήσεις πελατών, μετατρέποντας μια κοινή ερώτηση σε μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το ενημερωτικό περιεχόμενο δίνει στους αναγνώστες ένα σαφές σημείο εκκίνησης για τη λήψη της απόφασής τους.

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας σύνδεσης και να είναι πραγματικά χρήσιμο.

Το καλύτερο κομμάτι;

Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν χρήσιμες τις συμβουλές σας, είναι πιο πιθανό να σας θυμούνται όταν χρειάζονται έναν ειδικό στα ακίνητα.

6. Συζητήστε τις τάσεις της αγοράς

Η συζήτηση για τις τάσεις της αγοράς δείχνει ότι δεν επικεντρώνεστε μόνο στην προώθηση ακινήτων. νοιάζεστε πραγματικά για την ευημερία των πελατών σας.

Η κοινή χρήση τάσεων χτίζει εμπιστοσύνη βοηθώντας πιθανούς αγοραστές και πωλητές να κατανοήσουν τη μεγαλύτερη εικόνα πριν λάβουν αποφάσεις.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την ανάρτηση, για παράδειγμα.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram

Όταν μοιράζεστε τέτοιες αναρτήσεις, πηγαίνετε πέρα ​​από την απλή σύνοψη των τάσεων. Αντίθετα, εξηγήστε πώς αυτές οι τάσεις επηρεάζουν το κοινό σας ως αγοραστή ή πωλητή στην αγορά ακινήτων.

7. Μοιραστείτε σχετικές ειδήσεις ή ενημερώσεις

Οι άνθρωποι θέλουν να συνεργαστούν με έμπειρους πράκτορες που έχουν το δάχτυλό τους στον παλμό της βιομηχανίας. Ένας έξυπνος τρόπος για να δείξετε τις γνώσεις σας είναι να μοιράζεστε σχετικές ειδήσεις και ενημερώσεις που σχετίζονται με τον κλάδο των ακινήτων.

Για παράδειγμα, δημοσιεύστε όταν υπάρχει αλλαγή στα επιτόκια των στεγαστικών δανείων, στις πολιτικές στέγασης ή ακόμα και στις τοπικές εξελίξεις.

Η κοινή χρήση αυτών των πληροφοριών διατηρεί τους ακόλουθούς σας ενήμερους και σας τοποθετεί ως αξιόπιστη πηγή.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα που επισημαίνει μια ενημέρωση της αγοράς που επηρεάζει τις αποφάσεις για ακίνητα.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

Παρέχοντας έγκαιρες και σχετικές πληροφορίες, αυτή η ανάρτηση κρατά το κοινό ενήμερο για σημαντικές αλλαγές στον κλάδο.

8. Μαρτυρίες πελατών

Το να μοιράζεσαι μαρτυρίες από ευχαριστημένους πελάτες είναι σαν να δίνεις προσοχή στην επιτυχία σου.

Επιπλέον, η κοινωνική απόδειξη από κάποιον που έχει γνωρίσει προσωπικά την υπηρεσία σας μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με πιθανούς πελάτες. Οι μαρτυρίες και οι κριτικές λειτουργούν ως αποτελεσματικές παραπομπές από όσους είχαν εμπειρία μαζί σας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης μαρτυρίας πελάτη.

Για παράδειγμα, δημοσιεύστε όταν υπάρχει αλλαγή στα επιτόκια των στεγαστικών δανείων, στις πολιτικές στέγασης ή ακόμα και στις τοπικές εξελίξεις.

Η κοινή χρήση αυτών των πληροφοριών διατηρεί τους ακόλουθούς σας ενήμερους και σας τοποθετεί ως αξιόπιστη πηγή.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα που επισημαίνει μια ενημέρωση της αγοράς που επηρεάζει τις αποφάσεις για ακίνητα.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

Η κριτική είναι συνοπτική και συγκεκριμένη, δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες μια σαφή αίσθηση της αξίας που μπορούν να περιμένουν από τον μεσίτη.

Βεβαιωθείτε ότι οι μαρτυρίες που μοιράζεστε είναι συγκεκριμένες, αναφέροντας λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες επωφελήθηκαν από τις υπηρεσίες σας.

Αυτό παρέχει συγκεκριμένες αποδείξεις της αξίας που προσφέρετε.

Μπορεί επίσης να θέλετε να επισημάνετε ή να αναφέρετε τους πελάτες στην ανάρτησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να την κάνετε πιο αυθεντική.

Τέλος, παρουσιάστε μαρτυρίες από διαφορετικούς τύπους πελατών (π.χ. αγοραστές, ιδιοκτήτες σπιτιού, αγοραστές σπιτιού για πρώτη φορά και επενδυτές).

Αυτό θα δείξει την ευελιξία και την ικανότητά σας να ανταποκρίνεστε σε διάφορες ανάγκες.

9. Μοιραστείτε Ιστορίες επιτυχίας

Σκεφτείτε τις ιστορίες επιτυχίας των πελατών ως πιο εμπεριστατωμένες εκδοχές μαρτυριών. Ενώ οι μαρτυρίες είναι συνήθως σύντομες δηλώσεις πελατών, οι ιστορίες επιτυχίας πελατών παρέχουν μια πληρέστερη εικόνα.

Οι ιστορίες επιτυχίας σας καθοδηγούν στο ταξίδι ενός πελάτη: από πού ξεκίνησαν, πώς τον βοηθήσατε και το θετικό αποτέλεσμα που επιτύχατε (δηλαδή, να τον φέρετε στο σπίτι των ονείρων του).

Αυτές οι ιστορίες προσφέρουν πραγματική απόδειξη των ικανοτήτων σας στη δράση. Δεν τους το λέτε απλώς – τους δείχνετε την αξία που φέρνετε στο τραπέζι.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης ιστορίας επιτυχίας πελάτη.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

10. Δώστε πληροφορίες για τις περιοχές μιας πόλης

Όταν ρίχνετε φως σε μια γειτονιά, δίνετε στους ανθρώπους μια ματιά στον τρόπο ζωής που θα μπορούσαν να έχουν σε αυτήν την περιοχή—τα πάρκα, τις καφετέριες, την κοινότητα και πολλά άλλα.

Αυτές οι αναρτήσεις σάς επιτρέπουν να δείξετε τις γνώσεις σας σχετικά με τις τοπικές κοινωνίες. Σας τοποθετούν ως έναν αξιόπιστο τοπικό ειδικό.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το παράδειγμα.

Ο μεσίτης ζωγραφίζει μια εικόνα της ιστορίας της γειτονιάς και των σημείων πώλησης.

Πηγή Φωτογραφίας: Facebook

Η ανάρτηση είναι ενημερωτική και προσωπική, δίνοντας στο κοινό μια γεύση του πώς είναι να ζεις στην περιοχή.

11. Γνωρίστε ένα μέλος της ομάδας

Η παρουσίαση των προσώπων πίσω από τις υπηρεσίες ακίνητης περιουσίας σας προσθέτει μια προσωπική πινελιά στην online παρουσία σας.

Όταν οι πελάτες βλέπουν τα πρόσωπα της ομάδας σας, εξανθρωπίζει τη διαδικασία συναλλαγής.

Δημιουργήστε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που παρουσιάζουν μεμονωμένα μέλη της ομάδας.

Μοιραστείτε το επαγγελματικό τους υπόβαθρο, τους τομείς εξειδίκευσής τους και λίγα λόγια για την προσωπικότητά τους.

Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε διασκεδαστικά γεγονότα και χόμπι για να κάνετε τις αναρτήσεις σχετικές.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης που παρουσιάζει ένα νέο μέλος της ομάδας.

serhant

Πηγή Φωτογραφίας: LinkedIn 

Αυτή η εισαγωγή βοηθά τους ανθρώπους να γνωρίσουν την εργαζόμενη και επίσης οικοδομεί άμεση εμπιστοσύνη στην εμπειρία της.

12. Δημιουργήστε Memes

Η χρήση διαφορετικών τύπων περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα memes, αποτρέπει το μπαγιάτικο του περιεχομένου σας. Επιπλέον, θα τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων και θα τους κάνει να χαμογελούν, βοηθώντας σας να ξεχωρίζετε στις ροές τους και να συνδεθείτε μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο.

Δημιουργήστε memes που συνδέονται με τις εμπειρίες, τις προκλήσεις ή τις φιλοδοξίες του κοινού σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινόχρηστη σύνδεση.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

Συνδυάζει μια ευρέως αναγνωρισμένη μορφή meme με ένα μήνυμα που ταυτίζονται οι θεατές.

13. Δημιουργήστε Reels

Ένας άλλος τρόπος για να προσθέσετε μια διασκεδαστική πινελιά στις αναρτήσεις σας είναι να δημιουργήσετε Ρολά Instagram. Αυτά είναι σύντομα, ελκυστικά βίντεο που τραβούν γρήγορα την προσοχή του κοινού σας.

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο που έχει απήχηση στους θεατές σας, τους κάνετε να σταματήσουν να κάνουν κύλιση και να παρακολουθούν. Προβάλλετε επίσης την προσωπικότητά σας και εξανθρωπίζετε την επωνυμία σας.

Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω παράδειγμα.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram

14. Δημιουργήστε σειρά βίντεο "Ημέρα στη ζωή ενός μεσίτη"

Η κοινή χρήση βίντεο “day in the life” επιτρέπει σε δυνητικούς και νέους πελάτες να δουν τον πραγματικό σας. Εξατομικεύει την επωνυμία σας υπερβαίνοντας την επαγγελματική πρόσοψη.

Όταν οι άνθρωποι νιώθουν ότι σας γνωρίζουν καλύτερα, τους διευκολύνει να σας εμπιστευτούν.

Δείξτε τι κάνετε στα παρασκήνια, όπως επισκέψεις σε ακίνητα, συναντήσεις πελατών, ακόμη και στιγμές διακοπής λειτουργίας.

Εδώ είναι ένα εκπληκτικό παράδειγμα που ακολουθεί μια παιχνιδιάρικη προσέγγιση. Αντί απλώς να δημοσιεύει εκλεπτυσμένες λίστες, προσφέρει μια ματιά στη συγγενή ζωή των μεσιτών.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

Δείχνει μια γρήγορη ματιά στις πολλές εργασίες που απαιτούνται για την προετοιμασία της λίστας ενός σπιτιού.

15. Δημιουργήστε posts «Μόλις Πωλήθηκαν»

Συμπεριλάβετε αναρτήσεις που παρουσιάζουν ακίνητα που πουλήσατε πρόσφατα. Αυτοί οι τύποι αναρτήσεων θα τονίσουν τις επιτυχημένες συναλλαγές σας και θα δημιουργήσουν αξιοπιστία.

Αλλά δεν είναι μόνο να καυχιέσαι – είναι να αποδείξεις στους μελλοντικούς πελάτες ότι μπορείς να προσφέρεις αποτελέσματα.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης “μόλις πουλήθηκε” που είναι ενδιαφέρουσα και ενημερωτική.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

16. Κάνε μια ερώτηση

Η υποβολή μιας ερώτησης σε μια ανάρτηση ενθαρρύνει τη δέσμευση. Προσκαλέστε το κοινό σας να μοιραστεί τις σκέψεις, τις εμπειρίες και τις απόψεις του στα σχόλια.

Τέτοιες αναρτήσεις σάς βοηθούν επίσης να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε το μελλοντικό σας περιεχόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του.

Δείτε την παρακάτω ανάρτηση.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

17. Πιάστε τις τάσεις

Ενσωματώστε σήμερα δημοφιλή hashtags, προκλήσεις ή viral θέματα στις αναρτήσεις σας. Το άλμα στις τάσεις σας κρατά ενημερωμένους και εύχρηστους.

Επιπλέον, μπορεί να βγάλει τις αναρτήσεις σας μπροστά σε περισσότερα μάτια. Άτομα που αναζητούν ή ασχολούνται με μοντέρνα θέματα μπορεί να συναντήσουν τις αναρτήσεις σας, διευρύνοντας την προβολή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης σε ακίνητα που εντάσσεται στην τάση της Barbie.

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram 

Ανεβάστε την Παρουσία σας στα Social Media στο Επόμενο Επίπεδο

Όπως μπορείτε να δείτε από αυτές τις 17 απλές αλλά αποτελεσματικές ιδέες περιεχομένου για μεσιτικά, το social media marketing δεν απαιτεί μεγάλο προϋπολογισμό ή μεγάλη ομάδα.

Αυτό που χρειάζεστε είναι δημιουργικότητα και συνέπεια για να συνδεθείτε με το κοινό σας με ουσιαστικούς τρόπους.

Αυτές οι ιδέες περιεχομένου, σε συνδυασμό με ένα στρατηγικό συνεργάτη, μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να προσελκύσετε το κοινό σας και να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες.

Συχνές Ερωτήσεις για Social Media Μεσιτικών Γραφείων

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop.

Ποια είναι τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μεσίτες;

Τα τρία κορυφαία κανάλια κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιούνται από μεσιτικά είναι το Facebook, το Instagram και το LinkedIn.

Οι περισσότεροι αγοραστές σπιτιού είναι παλαιότεροι millennials ή GenXers, επομένως θέλετε να εμφανίζεστε στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν περισσότερο αυτά τα δημογραφικά στοιχεία.

Σύμφωνα με μια έκθεση, το 89% των μεσιτών χρησιμοποιούν το Facebook για τις κτηματομεσιτικές τους δραστηριότητες και ακολουθεί το Instagram (59%).

Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύουν στα social media τα μεσιτικά γραφεία;

Αν και δεν υπάρχει μια απάντηση για όλους, είναι σημαντικό να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ της παραμονής ενεργού και της αποφυγής συντριβής του κοινού σας.

Είναι καλύτερο να έχετε δύο έως τρεις αναρτήσεις την εβδομάδα που έχουν απήχηση παρά να πλημμυρίζετε τις ροές των οπαδών σας με περιεχόμενο που μπορεί να παραβλεφθεί.

Η ουσία: στόχος για ποιότητα και συνέπεια.

Πώς παρουσιάζετε τον εαυτό σας ως νέος μεσίτης στα social media;

Πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε, είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσετε τον ρόλο και τον σκοπό σας. Δημιουργήστε ένα βιογραφικό για όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που περιγράφει ποιοι είστε και πώς μπορείτε να βοηθήσετε τους ακόλουθους.

Φροντίστε να αναφέρετε την εμπειρία σας, τη μεσιτεία στην οποία εργάζεστε και πού βρίσκεστε.

Μόλις εδραιωθείτε, δημοσιεύστε περιεχόμενο που δείχνει την τεχνογνωσία σας. Χρησιμοποιήστε οποιαδήποτε από τις παραπάνω ιδέες ανάρτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακινήτων για να ξεκινήσετε.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα

Recent Posts

Περιεχόμενα