Let’s Talk!

Πως να Δημιουργήσεις μια Στρατηγική Μάρκετινγκ [2024]

Γραφιστικό που αναδεικνύει το τίτλο του blog, δηλαδή τη στρατηγική μάρκετινγκ

Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται προς τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου (eCommerce) και τις ηλεκτρονικές αγορές, μετατρέποντας απαραίτητη μια στρατηγική digital marketing για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω για αρχάριους και επαγγελματίες που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τις προσπάθειές σας στο digital marketing.

Πίνακας Περιεχομένων

Τι είναι το Digital Marketing;

Digital Marketing – γνωστό και ως διαδικτυακό ή ψηφιακό μάρκετινγκ – περιγράφει τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που εισάγουν οι επιχειρήσεις για την προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους στο Διαδίκτυο.

Για την ανάπτυξη στρατηγικής digital marketing υπάρχουν πολλές τεχνικές. Ορισμένες από αυτές οδηγούν σε οργανική ανάπτυξη. Επισκέπτες μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα σας μέσω των μηχανών αναζήτησης (Search Engines), χωρίς να πληρώσετε για αυτό το αποτελέσμα. Το Search Engine Optimization (SEO) είναι μια τέτοια μέθοδος.

Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πληρωμένη επισκεψιμότητα με λύσεις όπως το Pay-Per-Click (PPC). Για παράδειγμα, η επιχείρησή σας μπορεί να δημιουργήσει στοχευμένες πληρωμένες διαφημίσεις για να φέρει περισσότερους δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας.

Γιατί χρειάζεστε Digital Marketing για την επιχείρησή σας;

Ακολουθούν μερικά από τα κορυφαία οφέλη του digital marketing για επιχειρήσεις:

Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand και την αφοσίωση των πελατών

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το digital marketing σας βοηθά να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να αποκτήσετε νέους πελάτες και προοπτικές. Μόλις αρχίσουν να αλληλεπιδρούν με το brand σας, μπορείτε να τους κάνετε να μείνουν μαζί σας παρέχοντας ειδικές προσφορές ή χρήσιμους πόρους.

Ενισχύει την ορατότητα του brand στα κανάλια μάρκετινγκ

Δημιουργώντας μια στρατηγική digital marketing σε διαφορετικά κανάλια, μπορείτε να αλληλεπιδράτε με τους καταναλωτές ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που χρησιμοποιούν. Μπορείτε να τους προσκαλέσετε στην ιστοσελίδα σας και στα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email ή SMS για να τους ενημερώσετε για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία.

Με σταθερή προβολή του brand, υπενθυμίζετε στους υποψήφιους πελάτες σας ότι είστε πάντα εκεί για αυτούς, έτοιμοι να τους παρέχετε τις καλύτερες λύσεις. Όσο περισσότερο βλέπουν τα assets του brand σας, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να σας θυμούνται για πολύ.

Σας βοηθά να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας

Με συγκεκριμένες τεχνικές, όπως η πληρωμένη διαφήμιση ή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), μπορείτε να προβάλλετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε άτομα που το χρειάζονται.

Είναι απαραίτητο να ορίσετε το κοινό-στόχο της επιχείρησής σας, διαμορφώνοντας την λεγόμενη περσόνα αγοραστή. Αναλύοντας αυτό το σχήμα, μπορείτε να κατανοήσετε τι χρειάζονται και να δημιουργήσετε τις καλύτερες εμπειρίες μάρκετινγκ και περιεχομένου για αυτούς.

digital-marketing-target-audience

Και τελικά, βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας και τις ψηφιακές διαφημίσεις σας έχοντας κατά νου τα χαρακτηριστικά των αγοραστών σας, όπως η ηλικία ή το επάγγελμα, θα μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας!

Είναι εύκολο να παρακολουθείτε και να αναλύετε

Στο digital marketing, μπορείτε να ορίσετε απτά KPI (Βασικοί δείκτες απόδοσης) για κάθε κανάλι που χρησιμοποιείτε για την αποτελεσματική ανάλυση των αποτελεσμάτων. Για παράδειγμα, με εργαλεία όπως το Google Analytics , μπορείτε να συλλέγετε και να ερμηνεύετε δεδομένα για να καταλήξετε σε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με την επιτυχία των καμπανιών σας.

B2C Vs. B2B προσεγγίσεις Digital Marketing

Στις περισσότερες περιπτώσεις, μια προσέγγιση από επιχείρηση σε πελάτη (B2C) είναι διαφορετική από μια στρατηγική μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση (B2B) , ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε.

b2b-vs-b2c-marketing-comparison

Στο B2C, το ταξίδι του πελάτη είναι πιο απλό. Εάν καταφέρετε να φέρετε αγοραστές στον ιστότοπό σας και να τους προσφέρετε μια μοναδική εμπειρία χρήστη (UX) με γυαλιστερές ιστοσελίδες προϊόντων και μια γρήγορη διαδρομή προς το καλάθι αγορών, πιθανότατα θα τους μετατρέψετε σύντομα. Χρησιμοποιώντας έξυπνα τα social media, το email και τις πρακτικές SEO, μπορείτε να φτάσετε στην ευημερία!

7 διαφορετικοί τύποι digital marketing

Παρακάτω, παραθέτουμε μερικές από τις κορυφαίες πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.

  1. Content Marketing
  2. Search Engine Optimization
  3. Social Media Marketing
  4. Email Marketing
  5. Paid Advertising
  6. SMS Marketing
  7. Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας

1. Content Marketing

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η τέχνη της δημιουργίας πολύτιμου και σχετικού περιεχομένου για τους πελάτες-στόχους σας για να τους προσελκύσετε, να τους μετατρέψετε και να τους διατηρήσετε. Και αυτή η πρακτική digital marketing φαίνεται να λειτουργεί αρκετά καλά, καθώς οι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα τα brands που δημιουργούν εξαιρετικό περιεχόμενο, σύμφωνα με τα παρακάτω στατιστικά στοιχεία:

content-marketing

Οι πιο συνηθισμένοι τύποι περιεχομένου που μπορούν να διαμορφώσουν τη γνώμη και τη ζήτηση των πελατών είναι:

  • Blog Posts
  • E-Books
  • Infographics
  • Podcast
  • Case Studies/Ανασκοπήσεις
  • User-Generated Content (Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες)
  • Whitepapers
  • Influencer Content

Περιεχόμενο σε όλη τη διοχέτευση πωλήσεων

Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να στοχεύει στην εκπαίδευση και την καλλιέργεια προοπτικών σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων. Για παράδειγμα, στο στάδιο της ευαισθητοποίησης, οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν περισσότερο με blog posts και γραφήματα. Στο στάδιο της εξέτασης, μπορεί να στραφούν σε case studies.

Επομένως, όταν δημιουργείτε νέο περιεχόμενο, σκεφτείτε τι θα κερδίσει ο πελάτης σας από αυτό, πώς θα τον κάνει να σας εμπιστευτεί περισσότερο και τι θέλετε να λάβετε σε αντάλλαγμα. Για παράδειγμα, θέλετε να αποκτήσετε νέους δυνητικούς πελάτες μέσω ενός νέου τμήματος περιεχομένου; Στη συνέχεια, μπορείτε να επιτρέψετε στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση σε αυτό μέσω email – που είναι ο διάσημος μολύβδινος μαγνήτης .

Θυμηθείτε ότι ο απώτερος στόχος σας είναι να μετακινήσετε αυτές τις απαγωγές στο χωνί. Για να το πετύχετε αυτό, είναι ζωτικής σημασίας να κάνετε το περιεχόμενό σας προσβάσιμο σε άτομα που θα το αναζητήσουν. Αλλά πως?

Πρώτα απ ‘όλα, βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολα προσβάσιμο για τους διαδικτυακούς επισκέπτες σας. Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας οργανικά.

Και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, μια καλή στρατηγική SEO θα σας βοηθήσει να φτάσετε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης για ερωτήματα σχετικά με την επιχείρηση και να φέρετε νέους δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας. Πιο συγκεκριμένα, το 89% των εταιρειών βασίζονται στην οργανική αναζήτηση ως το κορυφαίο κανάλι διανομής περιεχομένου τους.

2. Search Engine Optimization

Το 80% των σημαντικών αγορών ξεκινούν με διαδικτυακή έρευνα – παρόλο που η αγορά μπορεί να γίνει και σε ένα κατάστημα. Η Google είναι ο ηγέτης στο μερίδιο αγοράς (συμπεριλαμβανομένου του Google Images), ακολουθούμενη από το YouTube, το οποίο κατέχει επίσης η Google.

Όπως καταλαβαίνετε, όσο πιο ψηλά εμφανίζεται ο ιστότοπος και το περιεχόμενό σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να αποκτήσετε νέους πελάτες.

Το SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης που στοχεύει στην αύξηση της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητάς σας οργανικά.

Το SEO μπορεί να είναι λίγο περίπλοκο για αρχάριους στο digital marketing. Γι’ αυτό οι επιχειρήσεις που θέλουν να αποκομίσουν τα οφέλη του προτιμούν να προσλάβουν ή να συνεργαστούν με έναν στρατηγικό συνεργάτη για να κατέχουν το έργο και να φέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

SEO: Τα απόλυτα βασικά

Εδώ είναι η μεγαλύτερη εικόνα σχετικά με το SEO:

important-seo-types

Το On-Page SEO αφορά την ιστοσελίδα σας και πώς μπορείτε να τον ενισχύσετε ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να το επιτύχετε χρησιμοποιώντας high-volume keywords και δημιουργώντας περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις του κοινού-στόχου σας.

Αντίθετα, το Off-Page SEO είναι επισκεψιμότητα που δημιουργείται από εξωτερικές πηγές με τη μορφή backlinks . Εάν εξωτερικοί ιστότοποι με υψηλή εξουσία αρχίσουν να συνδέονται με το περιεχόμενό σας, τα προγράμματα ανίχνευσης των μηχανών αναζήτησης θα αναγνωρίσουν ότι το περιεχόμενό σας είναι έγκυρο και θα ενισχύσουν την κατάταξή σας.

Και τέλος, το τεχνικό SEO αναφέρεται στη αρχιτεκτονική και στο index της ιστοσελίδας σας που μπορεί να επηρεάσει τον χρόνο φόρτωσης των σελίδων σας και τον τρόπο με τον οποίο οι ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης «διαβάζουν» το περιεχόμενό σας. Για παράδειγμα, τα broken links είναι σημάδι κακής ποιότητας.

3. Social Media Marketing

Κατά μέσο όρο, 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι καθημερινά online και το 54% των χρηστών ερευνά προϊόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συνολικά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών με διάφορους τρόπους. Οι άνθρωποι ακολουθούν τα brands που τους αρέσουν, αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό τους και μαθαίνουν για τα προϊόντα τους. Επιπλέον, οι καταναλωτές συχνά απευθύνονται στους αγαπημένους τους παράγοντες επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για κριτικές προϊόντων και συστάσεις.

Και δεδομένου ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα του brand και να οδηγήσουν σε αποφάσεις αγοράς με πολλούς τρόπους, είναι σημαντικό να εξερευνήσετε αυτήν την περιοχή digital marketing. Δημοσιεύοντας σε εντυπωσιακές πλατφόρμες όπως το Facebook ή το Instagram, μπορείτε να αποκτήσετε ακόλουθους και να τους μετατρέψετε σε πιθανούς πελάτες. Τέλος, υπάρχουν επιλογές τόσο για οργανική όσο και για επί πληρωμή απόκτηση.

social-goals

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύσει τις πωλήσεις σας; Τότε, επικοινωνήστε μαζί μας!

4. Email Marketing

Τα email είναι μια από τις καλύτερες λύσεις digital marketing τόσο για αρχάριους όσο και για επαγγελματίες, ειδικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Να γιατί: Το 59% των καταναλωτών έχει δηλώσει ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους , με το 50% να αγοράζει απευθείας από emails τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Όπως καταλαβαίνετε, η δημιουργία μιας στρατηγικής email είναι μεγάλη υπόθεση. Ακολουθούν ορισμένοι διαφορετικοί τύποι email που μπορείτε να στείλετε σε πελάτες:

  • Συναλλαγών: Αυτοματοποιημένα emails που ενεργοποιούνται μετά από συγκεκριμένη ενέργεια ενός πελάτη, π.χ. εγγραφή.
  • Newsletters: Τελευταία νέα και ενημερώσεις προϊόντων, π.χ. επερχόμενα προϊόντα.
  • Abondoned cart email: Υπενθυμίσεις για αγορές προϊόντων που έχουν απομείνει στο καλάθι αγορών.
  • Διαφημιστικά: Εκπτώσεις και προσφορές για πελάτες.

Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα ενισχύσουν σταδιακά την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών και θα δώσουν καλή ώθηση στις πωλήσεις σας.

Εκτός από αυτά τα βασικά στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ορισμένες μέθοδοι μπορούν να ενισχύσουν το brand σας στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μέσω της τμηματοποίησης λιστών , μπορείτε να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε διαφορετικές λίστες email με βάση διάφορα κριτήρια. Για παράδειγμα, πού βρίσκονται στο sales funnel ή ακόμα και τα δημογραφικά τους στοιχεία.

email-segmentation

Οι τμηματοποιημένες λίστες οδηγούν σε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών, οι οποίες μπορούν να ωφελήσουν πολύ το brand σας.

5. Paid Advertising

Η οργανική κίνηση μπορεί να είναι ένα τέλειο lead generator , αλλά έχει ένα μειονέκτημα. δεν μπορείτε να διασφαλίσετε ότι όλοι οι δυνητικοί πελάτες που αποκτάτε είναι υψηλής ποιότητας. Επιπλέον, ο αλγόριθμος της Google αλλάζει τόσο γρήγορα που μπορεί να καταλήξετε σε χαμηλότερη κατάταξη από έναν ανταγωνιστή, χάνοντας πολύτιμη επισκεψιμότητα ιστότοπου και υποψήφιους πελάτες.

Αυτό στοχεύει να αντιμετωπίσει η πληρωμένη διαφήμιση. Μέσω των πληρωμένων διαφημίσεων, έχετε καλύτερο έλεγχο της επισκεψιμότητας που λαμβάνετε και της αξίας της για την επιχείρησή σας.

Ας δούμε ένα παράδειγμα : Αναζητάτε αεροπορικά εισιτήρια για να ταξιδέψετε στην Κρήτη. Πληκτρολογείτε στο Google «φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για Κρήτη». Εδώ είναι τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας:

paid-ads

Αυτά τα SERP προκύπτουν από πληρωμένες διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν μέσω του Google Ads , παλαιότερα του Google Adwords . Έτσι , οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google ή το Bing σας επιτρέπουν να πληρώνετε για να προβάλλετε διαφημίσεις για συγκεκριμένους όρους αναζήτησης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Google επεξεργάζεται 63.000 ερωτήματα κάθε δευτερόλεπτο , μπορείτε να κατανοήσετε πόσο ισχυρό μπορεί να είναι το Google Ads για την επιχείρησή σας.

Ένας από τους πιο δημοφιλείς τύπους διαφημίσεων επί πληρωμή είναι η PPC , που σημαίνει Pay-Per-Click. Σε αυτήν την περίπτωση, η επιχείρηση πληρώνει ένα προκαθορισμένο ποσό για κάθε κλικ που λαμβάνει η διαφήμιση. Ένα άλλο μοντέλο διαφήμισης είναι το CPM (Cost Per Impression), όπου η εταιρεία πληρώνει για κάθε χίλιες εμφανίσεις που λαμβάνει.

Στην ενότητα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μιλήσαμε για τις πληρωμένες διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης . Αποτελούν επίσης μια εξαιρετική πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου και σας επιτρέπουν να δημιουργείτε καμπάνιες υψηλής στόχευσης με απλά βήματα.

6. SMS Marketing

Εάν θέλετε να επεκτείνετε ακόμη περισσότερο την προσέγγιση των πελατών σας, μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε μάρκετινγκ μέσω SMS στην εργαλειοθήκη ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρόλο που ορισμένοι έμποροι φοβούνται να στείλουν μηνύματα κειμένου σε πελάτες για να αποφύγουν την αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων, τα ποσοστά αφοσίωσης είναι απίστευτα υψηλά.

Δείτε αυτά τα εντυπωσιακά στατιστικά μάρκετινγκ SMS :

  • Το 79% των χρηστών smartphone αποφασίζει τι θα αγοράσει μέσω της δήλωσης συμμετοχής μέσω SMS ή άλλων υπηρεσιών κινητής συσκευής.
  • Το 50% των καταναλωτών στις ΗΠΑ ολοκληρώνει τις αγορές αφού λάβει διαφημιστικά κείμενα.
  • Οι διαφημίσεις SMS έχουν αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) 19%.

Οπότε σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσετε. Συνολικά, το μάρκετινγκ SMS έχει παρόμοιες αρχές με το μάρκετινγκ μέσω email. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε μηνύματα συναλλαγών μετά από συγκεκριμένες ενέργειες πελατών ή διαφημιστικά κείμενα, με κουπόνια και εκπτώσεις.

Συνδυάζοντας SMS και email, έχετε καλύτερες πιθανότητες να μεταδώσετε τα μηνύματά σας στους πελάτες και να τους παρακινήσετε να ολοκληρώσουν μια αγορά.

Πρώτα, όμως, πρέπει να λάβετε το opt-in του συνδρομητή , δηλαδή την άδεια να αλληλεπιδράσετε μαζί του, για να ξεκινήσετε να στέλνετε αυτούς τους κανόνες ετικέτας και τις καμπάνιες.

SMS-Marketing-Stat

Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε τμηματικές λίστες χρησιμοποιώντας λογισμικό μάρκετινγκ SMS για να επιτρέψετε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες και να προγραμματίσετε μαζικά μηνύματα χρησιμοποιώντας λειτουργίες αυτοματισμού.

7. Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας

Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, οι αγοραστές και οι υποψήφιοί σας θα προσγειωθούν στον ιστότοπό σας σε πολλά σημεία του ταξιδιού των πελατών τους για να εξερευνήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Όσο πιο εύκολη είναι η πλοήγηση στον ιστότοπό σας, τόσο καλύτερη θα είναι η εμπειρία του πελάτη, οδηγώντας τελικά σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών !

Αλλά πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η εμπειρία χρήστη είναι σε εξαιρετική κατάσταση και κρατά τους αγοραστές σας στη σωστή κατεύθυνση; Πρώτα απ ‘όλα, χρειάζεστε μια σαφή διάταξη, όπου οι κατηγορίες προϊόντων και το καλάθι αγορών είναι εύκολο να εντοπιστούν.

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας πρέπει να ευχαριστεί το μάτι με δελεαστικά αντίγραφα και απευθείας μηνύματα. Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες βρίσκουν αυτό που αναζητούν, π.χ. καλάθι αγορών, κριτικές προϊόντων και σελίδες ολοκλήρωσης αγοράς, με λίγα κλικ.

Άλλοι παράγοντες, όπως ο χρόνος φόρτωσης, θα παίξουν επίσης ρόλο στην εμπειρία του πελάτη. Μειώστε το θόρυβο όσο μπορείτε για να εξασφαλίσετε μια ομαλή και λεπτή εμπειρία.

Εάν θέλετε να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα του ιστότοπού σας, μπορείτε να εκτελέσετε έρευνες πελατών ή να δημιουργήσετε χάρτες του customer journey για να δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας ώστε να μετατρέπετε επισκέπτες χωρίς κόπο. 

UX-Design-Pillar-Update

Αυτοί οι κανόνες δεν περιορίζονται στη βελτιστοποίηση ιστότοπου, αλλά σε όλες τις σελίδες και τους παράγοντες δημιουργίας δυνητικών πελατών, όπως φόρμες εγγραφής , CTA ή σελίδες προορισμού . Όλες αυτές οι πρακτικές αποτελούν μέρος του Conversion Rate Optimization (CRO) και μπορούν να βελτιώσουν τις προσπάθειές σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ με περισσότερους τρόπους από ό,τι φαντάζεστε!

Βάλτε σε λειτουργία τη μάρκετινγκ στρατηγική σας

Δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι ότι η δημιουργία ενός σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας είναι απαραίτητη για την ανάπτυξή της; Στοιχηματίζουμε ότι είστε, και ελπίζουμε ότι τώρα έχετε καλύτερη κατανόηση όλων των διαθέσιμων επιλογών και πώς να τις αξιοποιήσετε πολύ!

Στην Imprint διαθέτουμε τις γνώσεις, το ταλέντο, και την εμπειρία για να καταστρώσουμε μαζί σας μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing που θα απογειώσει τις πιθανότητες σας για επιτυχία.

Κερδίζετε με αυτό τον τρόπο ένα εξατομικευμένο πλάνο δράσης, με βάση τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.

Εξοικονομείτε χρόνο, αποφεύγετε λάθη, και εξοικονομείτε πολύτιμους πόρους.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα

Topics

Recent Posts

Want to know more about our process?

Table of Contents