Let’s Talk!

Χρειάζεται Ιστοσελίδα η Επιχείρηση μου?

Χρειαζεται-Ιστοσελιδα-η-Επιχειρηση-μου

Χρειάζεται όντως ιστοσελίδα η επιχείρηση μου ?

Η απάντηση είναι απλή.
Ναι χρειάζεται και μάλιστα μια σύγχρονη ιστοσελίδα η οποία πρέπει να είναι προσαρμοσμένη για τα κινητά.

Ας το αναλύσουμε λίγο παραπάνω όμως.

Έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για το 2020​

Όπως θα δείτε παρακάτω το 89% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών χρησιμοποιούν το internet για να βρουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες.

Επομένως αυτό το 89% ψάχνει να βρει πληροφορίες για την επιχείρηση σας, στο internet.

Αυτό το ποσοστό είναι τεράστιο και θα συνεχίσει να αυξάνεται δεδομένου ότι πλέον το internet (μαζί με την χρήση των smartphones) έχει μπει ‘για τα καλά’ στις ζωές όλων μας.

Η ιστοσελίδα είναι μια επιχείρηση που είναι ανοιχτά 24 ώρες τη μέρα κάθε μέρα​

Ποιος δεν θέλει μια επιχείρηση που θα είναι ανοιχτά 24/7?!
Αυτό ακριβώς είναι ένα από τα πολλά που σας προσφέρει μια ιστοσελίδα.

Μπορείτε να είστε διαρκώς ανοιχτά για όλους του διαδικτυακούς χρήστες , αναγράφοντας την τοποθεσία και το ωράριο της επιχείρησης σας , τις υπηρεσίες σας / τα προϊόντα σας χωρίς υπάλληλους.

Έχετε μια μόνιμη προβολή στο internet

Με την δημιουργία μιας ιστοσελίδας έχετε μια μόνιμη προβολή στον χώρο του internet και στο Google Search.

Μπορείτε να προβάλετε ευκολά τις υπηρεσίες που παρέχετε, τις δραστηριότητες και τα δρώμενα της επιχείρηση σας, χωρίς να χρειάζεστε τα αυξημένα κόστη διαφήμισης ώστε να έχετε διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες.

imprint-digital-agency-giati-xreiazomai-istoselida

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Με μια ιστοσελίδα μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας μια περιγραφή των υπηρεσιών που παρέχετε μέσω φωτογραφιών , βίντεο, φυλλάδια ή ότι άλλο θέλετε και πιστεύετε ότι είναι χρήσιμο για αυτούς.
Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν ευκολά για την επιχείρηση σας , για τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ εσάς και του πελάτη μέσω ηλεκτρονικής φόρμας για να απαντηθεί οποιαδήποτε ερώτηση έχουν οι πελάτες σας.

Παρέχετε γρήγορες απαντήσεις σε βαρετές ερώτησες

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό που μπορεί να σας παρέχει μια ιστοσελίδα είναι να δίνετε απαντήσεις σε βασικές και βαρετές ερωτήσεις για την επιχείρηση σας.

Ο πελάτης που θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας θα μπορεί να μάθει τα εξής:

  •     Ποιοι είστε
  •     Τι υπηρεσίες παρέχετε
  •     Πως μπορώ να μιλήσω μαζί σας

Φυσικά υπάρχει η απαίτηση από τον πελάτη να μάθει αυτά τα 3 πράγματα άμεσα, μερικές φορές πριν καν κάνει scroll down.
Καλώς ή κακώς, ζούμε στην εποχή της άμεσης πληροφόρησης, οπού οι καταναλωτές θέλουν τις πληροφορίες που αναζητούν άμεσα.

Πλέον μια σελίδα στο Facebook δεν αρκεί

Ο λόγος που πλέον δεν αρκεί μια σελίδα στο Facebook είναι επειδή όλες οι επιχειρήσεις έχουν από μια.
Οπότε ο ανταγωνισμός για το ποια σελίδα θα εμφανίζεται πρώτα είναι τεράστιος, ειδικά με τις τελευταίες αλλαγές στον αλγόριθμο του Facebook.
Σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές, μόνο το 10% των ατόμων που έχουν κάνει like στην σελίδα σας , θα βλέπουν τις δημοσιεύσεις σας.
Ναι μόνο το 10% , δηλαδή άμα έχετε 1000 ακολούθους , τις δημοσιεύσεις σας θα τις βλέπουν μόνο 100 άτομα.
Για να το δουν όλοι θα πρέπει να γίνει χορηγούμενη δημοσίευση δηλαδή θα γινει μια πληρωμή στο Facebook για να εμφανίσει την δημοσίευση στους ακολούθους σας. 

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα