Let’s Talk!

Τι είναι το Social Media Marketing

Ti-einai-to-social-media-marketing

Στην Ελλάδα, το 54% του πληθυσμού διατηρεί προφίλ σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ένα μέρος αυτών είναι και οι εν δυνάμει πελάτες σας.

Από αυτό και μόνο μπορεί κανείς να καταλάβει οτι μια στρατηγική στα social media είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση.

Η χρήση του διαδικτύου έχει αναμορφώσει πλήρως τις ζωές των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Για αυτό τα social media είναι ευκαιρία για τις εταιρείες που τα αξιοποιούν για να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες.

Τι είναι μια στρατηγική social media;

Τα social media είναι ένα χρήσιμο εργαλείο δημιουργίας ενός funnel, δικτύου προβολής και επισκεψιμότητας για την μετατροπή των καταναλωτών σε πελάτες.

Η ενισχύση της επισκεψιμότητας στο κανάλι μας επιτυγχάνεται μέσω μιας στρατηγικής marketing, η οποία οφείλεται στη δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου που ανταποκρίνεται στο ύφος του κάθε μέσου.

Το μυστικό στη δημιουργία περιεχομένου είναι να γνωρίζετε τις απαιτήσεις του κάθε μέσου και να προσαρμόσεται κατάλληλα το υλικό σας.

Η ίδια στρατηγική που δουλεύει στο TikTok, πιθανόν να μην δουλεύει στο Instagram.

Τι χρειάζεται μια αποτελεσματική στρατηγική στα social media;

Παρακάτω θα βρείτε τα βασικά στάδια για να δημιουργήσετε το στρατηγικό πλάνο της επιχείρησής σας στα social media.

Δημιουργία στρατηγικής και σαφή στοχοθεσία.

Σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε μέσω των social media και ποιες τακτικές θα σας οδηγήσουν εκεί;

Μερικοί λόγοι μπορεί να είναι, η ενίσχυση του brand awareness, η βελτίωση του ROI, περισσότερο engagement και η δημιουργία μεγαλύτερου πελατολογίου. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο να ορίσετε στο πλάνο σας.

Έρευνα και ανάλυση του κοινού-στόχου για να προσδιορίσετες τις ενέργειές σας

Προκειμένου να δημιουργήσετε περιεχόμενο για τους εν δυνάμει πελάτες σας θα πρέπει πρώτα να ορίσετε με σαφήνεια σε ποιους απευθύνεστε, ποιες είναι οι ανάγκες τους, ποιο πρόβλημα τους λύνεται, που βρίσκονται και ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους.

Καθορισμός εργαλείων

Για να είστε σε θέση να δημιουργήσετε περιέχομενο θα χρειαστείτε πρόσβαση σε γραφιστικές πλατφόρμες και εργαλεία που υπολογίζουν την απήχηση των καναλιών σας. Ορίστε ποια metrics είναι σημαντικά για το στόχο σας.

Έρευνα ανταγωνισμού σας στα social media

Εκτός από δυνητικούς πελατές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται και ανταγωνιστές σας. Δείτε το περιεχόμενο τους και επικεντρωθείτε στις πιο επιτυχημένες αναρτήσεις. Τι είναι αυτό που τους έφερε μεγαλύτερο engagement σε αυτές;

Δημιουργία περιεχόμενο

Το πιο σημαντικό για τη δημιουργία περιεχομένου είναι να προσαρμοστείτε στη πλατφόρμα και το κοινό που απευθύνεστε. Διαλέξτε προσεκτικά το κανάλι που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Αλληλεπίδραση και αξία στο κοινό σας

Για να δημιουργήσετε πραγματικό ενδιαφέρον είναι απαραίτητο να προσφέρετε αξία. Λύστε κάποιο πρόβλημα, δώστε πληροφορίες και μοιράστε δωρεάν γνώση. Θυμηθείτε, να μην διατηρείτε τη φωνή σας και να μεταδίδεται πράγματα με ειλικρίνεια και αμεσότητα.

Παρακολούθηση στρατηγικής και βελτιώσεις

Αναγνωρίστε ποιες ενέργειες είχαν αποτέλεσμα και ποιες απέτυχαν για να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας ανάλογα. Έτσι θα έρθετε πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων σας.

Επιλογή ενός αξιόπιστου συνεργάτη

Η social media στρατηγική όπως μάθατε αποτελείται από πολλά βήματα, είναι χρονοβόρα και απαιτεί γνώσεις σε πολλά επίπεδα.

Στην Imprint έχουμε την εμπειρία και τα κατάλληλα εργαλεία για να αναλάβουμε τη social media στρατηγική σας.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα