Το content marketing έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής μέθοδος προσέλκυσης και διατήρησης εν δυνάμει πελάτων, μέσω της δημιουργίας και διανομής πρωτότυπου περιεχομένου.
Το κοινό πλέον αποφεύγει τις διαφημίσεις, ενώ προτιμά να ψάχνει λύσεις σε οτι χρειάζεται.
Εδώ είναι που το content marketing βγαίνει νικητής.
Επομένως, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, ας ρίξουμε μια ματιά στον ορισμό του content marketing.
Το Content Marketing Institute παρέχει έναν σαφή και συνοπτικό ορισμό. Συγκεκριμένα:
«Το content marketing είναι μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και τη διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού — και, τελικά, για την προώθηση κερδοφόρων πελατειακών δράσεων».
Για να το θέσω απλά, το content marketing περιλαμβάνει κάθε μορφή περιεχομένου που δημιουργήθηκε με σκοπό την εκπαίδευση του κοινού σας και τη βοήθεια του να αναλάβει δράση.
Πρόκειται για μια εξελισσόμενη και επαναλαμβανόμενη διαδικασία, η οποία μπορεί να κάνει την επιχείρησή σας να διαφέρει από τις άλλες.
Το content marketing είναι ζωτικής σημασίας για το marketing plan της επιχείρησής σας.
Σύμφωνα με την έρευνα του Hubspot , το 70% των επαγγελματιών μάρκετινγκ επενδύουν ενεργά στο content marketing.
Αυτό συμβαίνει γιατί σε σύγκριση με άλλες μορφές digital marketing, όπως το PPC, προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, για να κατανοήσουμε ξεκάθαρα την αξία και τη σημασία του content marketing, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ποιες λύσεις προσφέρει.
Είμαι βέβαιος ότι είστε εξοικειωμένοι με τη φράση “Το περιεχόμενο είναι ΒΑΣΙΛΙΑΣ” του Bill Gates.
Δημιουργώντας περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, το οποίο είναι σχετικό και ενημερωτικό για το κοινό σας, είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες.
Πώς γίνεται αυτό;
Η Google προσπαθεί να δώσει την πιο σχετική απάντηση σε αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι. Η δημιουργία περιεχομένου σας βοηθά στη βελτίωση της προβολής σας στις μηχανές αναζήτησης.
Εφόσον παρέχετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που απαντά στις ερωτήσεις των ερευνητών, η Google θα κατατάξει το περιεχόμενό σας υψηλότερα.
Για παράδειγμα, αν κάνετε google “είναι αποτελεσματικό το email marketing” μπορείτε να δείτε ότι το άρθρο μας κατατάσσεται στη #4 θέση για αυτόν τον όρο.
Αυτό συνέβη επειδή δημιουργήσαμε μια από τις πιο ολοκληρωμένες λίστες για την αποτελεσματικότητα του email marketing εκεί έξω. Μπορείτε να το ελέγξετε εδώ.
Έτσι είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε ένα βελτιστοποιημένο κομμάτι περιεχομένου με σχετικές λέξεις-κλειδιά, καθώς αυτό κάνει το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται ψηλά.
Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, το content marketing είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία σχέσεων με το κοινό και τους πελάτες σας.
Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι επιστρέφουν σε ιστοσελίδες που είναι εξοικειωμένοι και εμπιστεύονται. Αυτό αυξάνει επίσης τη φήμη του brand σας.
Επομένως, εάν είστε σε θέση να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία για τους πελάτες σας και έχουν καλή εντύπωση για εσάς, τότε έχετε επιτύχει τη διατήρηση πελατών.
Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Περισσότερα έσοδα!
Ο λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι τόσο σημαντικό είναι ότι προσελκύει ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες.
Όσο περισσότερο δημιουργείτε περιεχόμενο που εκπαιδεύει το κοινό σας και του προσθέτει αξία, τόσο περισσότερο χτίζετε εμπιστοσύνη και βελτιώνετε τη σχέση σας μαζί του.
Σε τελική ανάλυση, τους έχετε παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες για να λάβουν μια ενημερωμένη απόφαση αγοράς βάσει της εμπιστοσύνης που έχουν χτίσει.
Φροντίστε λοιπόν να συμπεριλάβετε ένα Call to Action προκειμένου ο αναγνώστης να γνωρίζει τι θέλετε να κάνει αφού δει το περιεχόμενό σας.
Είναι πιθανώς γεγονός ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν γνωρίζει για την επιχείρησή σας. Και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει από τη μια μέρα στην άλλη.
Όταν βάζετε ποιοτικό περιεχόμενο εκεί έξω, εκθέτετε τους ανθρώπους σε ένα brand που δεν γνώριζαν πριν.
Και είναι σημαντικό οι άνθρωποι να αναγνωρίζουν το brand σας. Όχι για να μπορούν να ξεχωρίσουν το λογότυπό σου αλλά να αναγνωρίσουν τι αντιπροσωπεύει.
Τέλος, η σημασία της επωνυμίας καταδεικνύεται από το γεγονός ότι το 77% των ηγετών του μάρκετινγκ B2B συμφωνούν ότι το branding είναι κρίσιμο για την ανάπτυξη.
Επομένως, περισσότερη αναγνωρισιμότητα brand σημαίνει περισσότερους δυνητικούς πελάτες.
Ο όρος κοινότητα αναφέρεται σε μια ομάδα ανθρώπων που είναι δεσμευμένοι σε κάτι με ένα αίσθημα ενότητας και ανήκειν.
Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια κοινότητα ανθρώπων στο niche σας.
Η οικοδόμηση μιας κοινότητας είναι ευεργετική για να δείξετε στους ανθρώπους ότι νοιάζεστε για αυτούς και ότι θέλετε να δημιουργήσετε μια σχέση μαζί τους, όχι απλώς να προωθήσετε το προϊόν σας.
Μπορεί να φαίνεται σκληρή δουλειά να κάνετε την κοινότητα να σας εμπιστευτεί, αλλά τελικά, αυτό θα συμβεί.
Μόλις συμβεί αυτό, η κοινότητα πρόκειται να αρχίσει να μεγαλώνει. Και όλοι γνωρίζουμε πόσο κρίσιμο είναι το από στόμα σε στόμα για μια επιχείρηση.
Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να σας μετατρέψει σε ειδικό στο niche σας.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό σε μια κοινότητα.
Τα μέλη μιας κοινότητας συνήθως βοηθούν το ένα το άλλο, χωρίς η εταιρεία να παρεμβαίνει απαραίτητα στην όλη διαδικασία.
Αυτό μπορεί επίσης να μεταφραστεί στο ότι η ομάδα υποστήριξής σας έχει πιο διαχειρίσιμο φόρτο εργασίας.
Τέλος, μια ενεργή κοινότητα θα μπορούσε να είναι η πηγή για την απόκτηση testimonials.
Κάτι για το τέλος…
Το content marketing είναι μια διαρκής προσπάθεια που εξελίσσεται και βελτιώνεται διαρκώς.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε σταθερό πρόγραμμα, δίνοντας κίνητρο στο κοινό σας να το επισκέπτεται συχνά για να δει τι νέο έχετε δημοσιεύσει.
Οι ειδικοί της Imprint μπορούν να σας συμβουλεύσουν για την επιτυχημένη στρατηγική για το blog που ταιριάζει στην επιχείρησή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας και κλείστε ένα δωρεάν συμβουλευτικό ραντεβού.
Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.
Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.
Topics
Recent Posts
Want to know more about our process?
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |