Let’s Talk!

Είναι το blogging απαραίτητο στο ecommerce;

blogging-ecommerce

Ο πρωταρχικός στόχος ενός ιδιοκτήτη e-shop είναι να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών του, ώστε να τους μετατρέψει σε πελάτες. Για να πετύχεις αυτό το στόχο ένα blog είναι αυτό που χρειάζεσαι.

Το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών στο e-shop σου προέρχεται κυρίως από διαφημίσεις που τρέχεις σε Google και Facebook ή προσφορές στο newsletter σου και τα κανάλια social media που αξιοποιείς.

Σε e-shops ανταγωνιστών σου σε Ελλάδα και εξωτερικό, θα έχεις προσέξει οτι τα περισσότερα διαθέτουν ένα blog, με χρήσιμες, ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα τους. Ο λόγος που επιλέγουν το ecommerce blogging είναι επειδή συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της επισκεψιμότητας και το ποσοστού μετροπών (conversion rate).

Παρακάτω θα βρείτε τα πλεονεκτήματα του ecommerce blogging και γιατί αποτελεί ουσιαστικό μέρος κάθε επιτυχημένου e-shop:

Προβάλει τη φιλοσοφία και τη ταυτότητα

Ένα e-shop σχεδιάζεται με γνώμονα να προσφέρει στον επισκέπτη του μια ευχάριστη εμπειρία στις online αγορές (UX). Μια e-commerce εταιρεία μπορεί να αναδείξει τη φιλοσοφία και τις αξίες που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό σε ένα blog. Αυτό λειτουργεί ως το μέσο μετάδοσης του μηνύματός της προς το κοινό που ενδιαφέρεται να προσελκύσει.

Λειτουργεί ως πηγή επισκεψιμότητας

Ο λόγος για αυτό είναι ιδιαίτερα απλός, όσες περισσότερες σελίδες έχει ένα e-shop, τόσο πιο εύκολο είναι να τις βρει ένας επισκέπτης μέσω των μηχανών αναζήτησης.

Επιπλέον, τα άρθρα που είναι δημοσιευμένα στο blog μπορούν να οδηγούν τους επισκέπτες στην αντίστοιχη σελίδα του e-shop μέσω ενός link.

Ενισχύει την SEO στρατηγική

Το ταξίδι του αγοραστικού κοινού ξεκινάει σε μεγάλο ποσοστό από τις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν περισσότερο σελίδες με ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο για τους χρήστες τους. Το blog του e-shop σου μπορεί να φιλοξενήσει περιεχομένο κατάλληλα προσαρμοσμένο με τα keywords που θα σε ανταμείψουν με υψηλότερο page ranking στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης, με αποτέλεσμα όλο και μεγαλύτερο αριθμό οργανικών επισκεπτών.

Καθοδηγεί τους επισκέπτες μέσω CTAs

Το χρήσιμο περιεχόμενο ενός blog μπορεί να τραβήξει την προσοχή του κοινού που στοχεύεις και κατευθύνει τους επισκέπτες σου προς τις σχετικές σελίδες του e-shop σου. Αυτή η μετάβαση πρέπει να γίνεται ομαλά με τη χρήση συγκεκριμένων CTAs (Call-to-action), τα οποία καλούν τους επισκέπτες να κάνουν το επόμενο βήμα στην αναζήτησή τους για το προϊόν που επιθυμούν.

Συμπληρώνει το sales funnel

Ένα blog είναι το κατάλληλο σημείο για να δώσεις κίνητρα στους επισκέπτες για να εγγραφούν στο newsletter σου και να ενταχθουν στο sales funnel. Στη συνέχεια μπορείς να τους τροφοδοτείς μέσω email για το νέο περιεχόμενο του blog σου.

Υπάρχουν αρκετοί ακόμα λόγοι που κάνουν ένα blog απαραίτητο για ένα e-shop που θέλει να ξεχωρίσει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη και το engagement του κοινού.

Εάν πιστεύεις οτι χρειάζεται κάτι το e-shop σου, επικοινώνησε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της στρατηγιικής σου και πως αυτές μπορούν να καλυφθούν από ένα χρήσιμο και αποτελεσματικό blog.

Facebook
LinkedIn

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας κι ελπίζουμε να βρήκατε κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα στο Digital Marketing της επιχείρησής σας.

Στην Imprint ειδικευόμαστε στη δημιουργία Εταιρικών ιστοσελίδων και eShops, στη ανάπτυξη ξεχωριστών οπτικών λύσεων για το Branding της επιχείρησης σας, ενώ παράλληλα υλοποιούμε Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης της επένδυσης σας.

Σχετικά Άρθρα